شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي‌ها كاركردهاي اثرگذار خود را به جامعه ارائه كنند
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 - 01:09 کد خبر:49502
معاون سياسي امنيتي استاندار قم با اشاره به اينكه بايد روابط عمومي‌ها كاركردهاي اثرگذار خود را به جامعه ارائه كنند گفت: روابط عمومي‌ها ديده بان‌هاي هر دستگاه هستند و بايد از ظرفيت‌هاي يكديگر استفاده كرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بيشتر تقويت كنند.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| معاون سياسي امنيتي استاندار قم با اشاره به اينكه بايد روابط عمومي‌ها كاركردهاي اثرگذار خود را به جامعه ارائه كنند گفت: روابط عمومي‌ها ديده بان‌هاي هر دستگاه هستند و بايد از ظرفيت‌هاي يكديگر استفاده كرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بيشتر تقويت كنند.

به گزارش روابط‌عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان قم، احمد حاجي زاده در همايش گراميداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومي كه در مجتمع فرهنگي امام زاده سيد علي (عليه السلام) برگزار شد ، با بيان اينكه نتوانسته ايم از ميراث شهدا پاسداري و حراست كنيم، اظهار كرد: آيا ما در راستاي مسؤوليت و وظيفه اي كه داريم به درستي عمل كرده ايم؟


وي با بيان اينكه براي هر پست مديريتي در كشور 72 شهيد تقديم شده است، بيان كرد: ما در قبال لحظه لحظه مسؤوليت خود بايد در پيشگاه خداوند پاسخگو باشيم؛ در نظام جمهوري اسلامي هر كسي كه مسؤوليت مي گيرد بايد در برابر تمام ملت پاسخگو باشد.


معاون سياسي امنيتي استاندار قم به جايگاه ويژه روابط عمومي‌ها اشاره كرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در مقوله جهاد تبيين به خوبي شرايط كشور را تشريح كردند؛ جبهه دشمن به تهاجم تركيبي دست زده و از همه ظرفيت‌ها عليه ما استفاده مي كند.


وي اظهار كرد: همه وظيفه داريم از سرمايه‌هايي كه به بركت خون شهدا و از ايثار رزمندگان به دست آمده است، دفاع كنيم؛ رهبر معظم انقلاب مي فرمايند دشمن به دنبال تحريف واقعيت‌ها و توانمندي‌هاي ما است و جهاد تببين به معناي سكوت نكردن و آگاهي دادن است.


حاجي زاده نقش روابط عمومي‌ها در فضاي جهاد تبيين را مورد توجه قرار داد و اضافه كرد: روابط‌عمومي تحليل گر است نه توجيه گر؛ روابط عمومي‌ها بايد به چرايي موضوعات پاسخ داده و به دنبال اعتماد سازي مخاطبان باشند.


وي با اشاره به اينكه بايد نقاط قوت و اميد به جامعه تزريق شود، خاطرنشان كرد: هنر روابط عمومي‌ها اين است كه از ظرفيت رسانه‌ها به خوبي استفاده كنند؛ البته اشكال وارد است كه برخي مديران آنگونه كه بايد به روابط عمومي‌ها بها داده نمي‌شود.


معاون سياسي امنيتي استاندار قم با اشاره به اينكه بايد روابط عمومي‌ها كاركردهاي اثرگذار خود را به جامعه ارائه كنند يادآور شد: روابط عمومي‌ها ديده بان‌هاي هر دستگاه هستند و بايد از ظرفيت‌هاي يكديگر استفاده كرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بيشتر تقويت كنند.


وي با اشاره به اينكه دولت در جراحي اقتصادي ايثارگرانه وارد عمل شده است، گفت: در اين طرح جلوي سوء استفاده دلالان و واسطه‌ها گرفته شده و همه بايد از اين طرح حمايت صورت گيرد.


حاجي زاده با بيان اينكه روابط عمومي‌ها براي مقابله با دشمنان بايد استراتژي لازم را داشته باشند، اضافه كرد: بايد روابط عمومي‌ها در جنگ نرم برابر دشمن خود را تجهيز كنند.