درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:48   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49502صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 - 00:33
روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه باید روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند گفت: روابط عمومی‌ها دیده بان‌های هر دستگاه هستند و باید از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بیشتر تقویت کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه باید روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند گفت: روابط عمومی‌ها دیده بان‌های هر دستگاه هستند و باید از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بیشتر تقویت کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، احمد حاجی زاده در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی که در مجتمع فرهنگی امام زاده سید علی (علیه السلام) برگزار شد ، با بیان اینکه نتوانسته ایم از میراث شهدا پاسداری و حراست کنیم، اظهار کرد: آیا ما در راستای مسؤولیت و وظیفه ای که داریم به درستی عمل کرده ایم؟


وی با بیان اینکه برای هر پست مدیریتی در کشور 72 شهید تقدیم شده است، بیان کرد: ما در قبال لحظه لحظه مسؤولیت خود باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم؛ در نظام جمهوری اسلامی هر کسی که مسؤولیت می گیرد باید در برابر تمام ملت پاسخگو باشد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به جایگاه ویژه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در مقوله جهاد تبیین به خوبی شرایط کشور را تشریح کردند؛ جبهه دشمن به تهاجم ترکیبی دست زده و از همه ظرفیت‌ها علیه ما استفاده می کند.


وی اظهار کرد: همه وظیفه داریم از سرمایه‌هایی که به برکت خون شهدا و از ایثار رزمندگان به دست آمده است، دفاع کنیم؛ رهبر معظم انقلاب می فرمایند دشمن به دنبال تحریف واقعیت‌ها و توانمندی‌های ما است و جهاد تببین به معنای سکوت نکردن و آگاهی دادن است.


حاجی زاده نقش روابط عمومی‌ها در فضای جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: روابط‌عمومی تحلیل گر است نه توجیه گر؛ روابط عمومی‌ها باید به چرایی موضوعات پاسخ داده و به دنبال اعتماد سازی مخاطبان باشند.


وی با اشاره به اینکه باید نقاط قوت و امید به جامعه تزریق شود، خاطرنشان کرد: هنر روابط عمومی‌ها این است که از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده کنند؛ البته اشکال وارد است که برخی مدیران آنگونه که باید به روابط عمومی‌ها بها داده نمی‌شود.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه باید روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند یادآور شد: روابط عمومی‌ها دیده بان‌های هر دستگاه هستند و باید از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کرده و ارتباط خود را با رسانه‌ها هرچه بیشتر تقویت کنند.


وی با اشاره به اینکه دولت در جراحی اقتصادی ایثارگرانه وارد عمل شده است، گفت: در این طرح جلوی سوء استفاده دلالان و واسطه‌ها گرفته شده و همه باید از این طرح حمایت صورت گیرد.


حاجی زاده با بیان اینکه روابط عمومی‌ها برای مقابله با دشمنان باید استراتژی لازم را داشته باشند، اضافه کرد: باید روابط عمومی‌ها در جنگ نرم برابر دشمن خود را تجهیز کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد