درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:06   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48970صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 8 اسفند 1400 - 14:55
8 راه برای بهبود شهرت برند خود
شهرت تأثیر زیادی بر موفقیت شرکت دارد، به همین دلیل است که تلاش مداوم برای بهبود و حفظ شهرت مثبت بسیار مهم است. ممکن است کمی طول بکشد، اما ارزشمند است زیرا می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و به شما کمک کند تا در سطح بسیار بالاتری رقابت کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آیا به دنبال بهبود شهرت برند خود هستید؟ هیچ چیز مهمتر از شهرت برند نیست، زیرا این امر تأثیر مستقیمی بر موفقیت شما خواهد داشت. مصرف‌کنندگان همیشه با برندی همراه می‌شوند که مورد اعتماد، تثبیت شده و دارای شهرت مثبت است. ایجاد یک شهرت مثبت دشوار است، اما آسیب رساندن به شهرت بسیار آسان است، به همین دلیل است که تلاش مداوم و حفظ شهرت همیشه در ذهن مهم است. چند مورد از بهترین راه ها برای بهبود شهرت برند خود را بخوانید.

1. از خدمات مشتری فراتر بروید

عوامل زیادی وجود دارد که شهرت یک برند را تعیین می کند، اما هیچ کدام مهمتر از خدمات مشتری نیست. نحوه تعامل یک کسب و کار با مشتریان خود تعیین می کند که چگونه توسط عموم دیده می شود، به همین دلیل است که شما باید از خدمات مشتری فراتر بروید. یک تجربه بد برای دور کردن یک مصرف کننده مادام العمر کافی است، اما با یک تجربه خوب قادر خواهید بود مشتریان را حفظ کنید.

2. مسائل را به سرعت حل کنید

در نتیجه، نحوه واکنش یک کسب و کار به مسائلی است که مصرف کننده دارد و اغلب نحوه درک آن را تعریف می کند. کسب و کارها می توانند با امتناع از عذرخواهی یا تقصیر و با بی ادبی به مشتریان، شهرت خود را در یک لحظه خدشه دار کنند. به همین دلیل است که باید همیشه صادق و شفاف باشید، حتی اگر اشتباه کرده باشید.

3. محتوای باکیفیت برای بازار هدف خود ایجاد کنید

این روزها، کسب و کارها این توانایی را دارند که با تولید محتوای باکیفیت و به اشتراک گذاری آنلاین آن، شهرت خود را بهبود بخشند. این روزها هر کسب‌وکاری در حال تولید محتوا به‌عنوان راهی برای افزایش دیده شدن آنلاین است، اما اگر تلاش کنید، این پتانسیل را دارد که خیلی بیشتر از اینها انجام دهد.

4. در شبکه های اجتماعی فعال باشید

پس از این، رسانه های اجتماعی نیز می توانند یک پلتفرم عالی برای بهبود شهرت برند باشند. با این حال، باید مراقب باشید، زیرا این می‌تواند سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای از بین بردن شهرت شما باشد و بسیاری از برندها در طول سال‌ها اشتباهات ویرانگری را مرتکب شده‌اند. برای بهبود شهرت خود، باید سعی کنید جامعه ای را به صورت آنلاین برای بازار هدف خود بسازید و در عین حال به پیام ها پاسخگو باشید و برند را انسانی کنید. برای جلوگیری از آسیب های مکرر، باید از موضوعاتی که می توانند باعث توهین، تفرقه افکنی یا بحث برانگیز شوند، دوری کنید.

5. از نظارت و امنیت کسب و کار استفاده کنید

هر کسب و کاری باید امنیت و نظارت تجاری را به عنوان راهی برای محافظت از کسب و کار، کارکنان و کارمندان در نظر بگیرد. این از نقطه نظر امنیتی مهم است، اما همچنین متوجه خواهید شد که از نظر بهبود شهرت و کمک به مردم برای احساس امنیت در هنگام استفاده از تجارت شما مفید است. می‌توانید از نظارت و امنیت کسب‌وکار از یک شرکت خبره با کارکنان اعزامی 24 ساعته و 7 روز هفته استفاده کنید، که می‌تواند با دانستن اینکه حفاظت در محل شما وجود دارد به آرامش خاطر کمک کند. مصرف کنندگان باید هنگام استفاده از کسب و کار شما احساس امنیت و محافظت کنند و استفاده از خدمات امنیتی و نظارتی برای این امر کلیدی خواهد بود.

6. اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهید

مصرف کننده امروزی فردی آگاه به محیط زیست است. بدیهی است که کسب‌وکارها باید راه‌هایی برای کاهش تأثیر خود از منظر اخلاقی بیابند، اما همچنین متوجه خواهید شد که برای بهبود شهرت شما نیز مفید است. همچنین می‌توانید برای افزایش آگاهی و نشان دادن اقداماتی که برای کاهش اثرات زیست‌محیطی خود انجام می‌دهید، محتوا را در رسانه‌های اجتماعی پست کنید.


7. با جامعه درگیر شوید

برندهایی که حضور مثبتی در جامعه محلی دارند همیشه شهرت مثبتی خواهند داشت و همچنین مشتریان بیشتری را در منطقه جذب می‌کنند. درگیر شدن با جامعه محلی یک سیاست برد-برد است زیرا می توانید آگاهی را افزایش دهید و دید را افزایش دهید و در عین حال نشان دهید که برندی هستید که اهمیت می دهد. راه‌های مؤثر زیادی وجود دارد که می‌توانید این کار را انجام دهید، مانند میزبانی و شرکت در رویدادهای اجتماعی، درگیر شدن با مدارس محلی، شرکت در طرح‌های محلی، و حمایت مالی از یک تیم ورزشی محلی.

8. مراقب کارکنان خود باشید

همیشه این ایده خوبی است که مراقب کارمندان خود باشید، اما در زمان های اخیر داستان های زیادی در مورد کسب و کارهایی مطرح شده است که از کارمندان خود غفلت می کنند. کسب‌وکاری که از کارکنان خود مراقبت می‌کند، شهرت مثبتی به دست می‌آورد و در عین حال طیف وسیعی از منافع را هم برای کسب‌وکار و هم برای نیروی کار به ارمغان می‌آورد.

امیدواریم این پست به شما ایده هایی برای بهبود شهرت کسب و کارتان بدهد. شهرت تأثیر زیادی بر موفقیت شرکت دارد، به همین دلیل است که تلاش مداوم برای بهبود و حفظ شهرت مثبت بسیار مهم است. ممکن است کمی طول بکشد، اما ارزشمند است زیرا می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و به شما کمک کند تا در سطح بسیار بالاتری رقابت کنید.

 


منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
استیو کانوی | 25 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد