درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48949صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 6 اسفند 1400 - 13:25
5 نکته خوشمزه روابط‌عمومی
یک کمپین روابط عمومی قوی ممکن است مدتی طول بکشد تا راه اندازی شود اما، اگر به درستی انجام شود، می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. نه تنها روابط عمومی به شما کمک می کند پایگاهی از مشتریان وفادار بسازید که بارها و بارها برای تجربه ای که شما ارائه می دهید بازگردند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چند نکته برای ایجاد یک طرح روابط‌عمومی وجود دارد:


جلب توجه محلی

یک راه عالی برای جلب توجه محلی این است که کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی خود را بر اساس رویدادهای محلی در منطقه خود طراحی کنید. این رویدادها می تواند شامل جشنواره ها، کنسرت ها، رویدادهای ورزشی یا سایر فعالیت های خاص منطقه شما باشد.

به رویدادهای آینده سال نگاه کنید و ببینید آیا می توانید یک غرفه یا میز در آن رویداد داشته باشید یا خیر؟


پاداش وفاداری

به عنوان یک کسب‌وکار معتبر، احتمالاً مشتریان وفادار زیادی دارید. یک راه عالی برای استفاده از آن به نفع خود این است که مشتریان وفادار خود را به ترویج کسب و کار خود تبدیل کنید.

یکی از راه‌های تشویق تبلیغات و وفاداری، ارائه یک برنامه وفاداری است که به مشتریان وفادار پاداش می‌دهد.


تمایز خود را نشان دهید

یک راه عالی برای بازگشت مشتریان به کسب و کارتان در وهله اول این است که به آنها نشان دهید چه چیزی شما را از رقبای‌تان متمایز می کند.

بدانید با چه کسی کار می کنید

مشارکت دادن یک روزنامه نگار در کمپین روابط عمومی ایده خوبی است. با این حال، اگر تصمیم به همکاری با شما داشته باشند، باید مطمئن شوید که آنچه را که می خواهند به آنها می دهید.

اگر روزنامه‌نگاری را انتخاب کرده‌اید که می‌خواهید با او کار کنید، به کارهای گذشته او نگاهی بیندازید تا متوجه شوید دقیقاً چه نوع مشاغل و داستان‌هایی را پوشش می‌دهند.


اجتماعی شدن

رسانه های اجتماعی به املاک و مستغلات اصلی برای بازاریابی تبدیل شده اند. نه تنها می‌توانید تبلیغات را مستقیماً برای مشتریان ایده‌آل خود هدف‌گیری کنید، بلکه می‌توانید با مشتریان خود چت و تعامل داشته باشید.

رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که مسابقه‌ها، نظرسنجی از مشتریان، تبلیغات و اشتراک‌گذاری اخبار مربوط به کسب و کار خود را در زمان واقعی انجام دهید.

یک کمپین روابط عمومی قوی ممکن است مدتی طول بکشد تا راه اندازی شود اما، اگر به درستی انجام شود، می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. نه تنها روابط عمومی به شما کمک می کند پایگاهی از مشتریان وفادار بسازید که بارها و بارها برای تجربه ای که شما ارائه می دهید بازگردند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
لوئیس رابینسون | 23 فوریه 2022 | بازاریابی، روابط عمومی



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد