درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48949صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 6 اسفند 1400 - 14:01
5 نکته خوشمزه روابط‌عمومی
یک کمپین روابط عمومی قوی ممکن است مدتی طول بکشد تا راه اندازی شود اما، اگر به درستی انجام شود، می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. نه تنها روابط عمومی به شما کمک می کند پایگاهی از مشتریان وفادار بسازید که بارها و بارها برای تجربه ای که شما ارائه می دهید بازگردند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چند نکته برای ایجاد یک طرح روابط‌عمومی وجود دارد:


جلب توجه محلی

یک راه عالی برای جلب توجه محلی این است که کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی خود را بر اساس رویدادهای محلی در منطقه خود طراحی کنید. این رویدادها می تواند شامل جشنواره ها، کنسرت ها، رویدادهای ورزشی یا سایر فعالیت های خاص منطقه شما باشد.

به رویدادهای آینده سال نگاه کنید و ببینید آیا می توانید یک غرفه یا میز در آن رویداد داشته باشید یا خیر؟


پاداش وفاداری

به عنوان یک کسب‌وکار معتبر، احتمالاً مشتریان وفادار زیادی دارید. یک راه عالی برای استفاده از آن به نفع خود این است که مشتریان وفادار خود را به ترویج کسب و کار خود تبدیل کنید.

یکی از راه‌های تشویق تبلیغات و وفاداری، ارائه یک برنامه وفاداری است که به مشتریان وفادار پاداش می‌دهد.


تمایز خود را نشان دهید

یک راه عالی برای بازگشت مشتریان به کسب و کارتان در وهله اول این است که به آنها نشان دهید چه چیزی شما را از رقبای‌تان متمایز می کند.

بدانید با چه کسی کار می کنید

مشارکت دادن یک روزنامه نگار در کمپین روابط عمومی ایده خوبی است. با این حال، اگر تصمیم به همکاری با شما داشته باشند، باید مطمئن شوید که آنچه را که می خواهند به آنها می دهید.

اگر روزنامه‌نگاری را انتخاب کرده‌اید که می‌خواهید با او کار کنید، به کارهای گذشته او نگاهی بیندازید تا متوجه شوید دقیقاً چه نوع مشاغل و داستان‌هایی را پوشش می‌دهند.


اجتماعی شدن

رسانه های اجتماعی به املاک و مستغلات اصلی برای بازاریابی تبدیل شده اند. نه تنها می‌توانید تبلیغات را مستقیماً برای مشتریان ایده‌آل خود هدف‌گیری کنید، بلکه می‌توانید با مشتریان خود چت و تعامل داشته باشید.

رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که مسابقه‌ها، نظرسنجی از مشتریان، تبلیغات و اشتراک‌گذاری اخبار مربوط به کسب و کار خود را در زمان واقعی انجام دهید.

یک کمپین روابط عمومی قوی ممکن است مدتی طول بکشد تا راه اندازی شود اما، اگر به درستی انجام شود، می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. نه تنها روابط عمومی به شما کمک می کند پایگاهی از مشتریان وفادار بسازید که بارها و بارها برای تجربه ای که شما ارائه می دهید بازگردند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
لوئیس رابینسون | 23 فوریه 2022 | بازاریابی، روابط عمومی



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد