درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:45   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48883صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 28 بهمن 1400 - 17:49
تبلیغات محیطی، بال پرواز خرده‌فروشی در عصر کرونا
برندهای تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس با یک کیسه چیپس خوش طعم در هنگام تسویه حساب، شما را وسوسه‌ می‌کنند. خریدهای ناگهانی همیشه اتفاق می‌افتد؛ حتی زمانی که هنگام رفتن به فروشگاه برنامه‌ای داشته باشیم. از این گذشته، اگر از قبل خرید می‌کنیم، احتمال اینکه چند مورد اضافی را به دلخواه بخریم ،بسیار بیش‌تر است و در این مواقع مقاومت در برابر وسوسه سخت‌تر به نظر می‌رسد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| احتمالا شما هم در زمره میلیون‌ها انسانی هستید که پا به یک خواربارفروشی گذاشته‌اید و چند مورد اضافی که در لیست مواد غذایی نبوده‌اند، را انتخاب کرده‌اید.

برندهای تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس با یک کیسه چیپس خوش طعم در هنگام تسویه حساب، شما را وسوسه‌ می‌کنند. خریدهای ناگهانی همیشه اتفاق می‌افتد؛ حتی زمانی که هنگام رفتن به فروشگاه برنامه‌ای داشته باشیم. از این گذشته، اگر از قبل خرید می‌کنیم، احتمال اینکه چند مورد اضافی را به دلخواه بخریم ،بسیار بیش‌تر است و در این مواقع مقاومت در برابر وسوسه سخت‌تر به نظر می‌رسد.

زمان مناسب

مجریان
تبلیغات محیطی می‌‌دانند که سرمایه‌‌گذاری در لحظات انگیزشی، فرصت‌‌های خوبی برای افزایش فروش است. جهان از پیام‌رسانی بیش از حد اشباع شده، بنابراین چگونه می‌توانید در مقابل رقبا متمایز شوید و تجربه‌ای به یادماندنی ایجاد کنید که برای مشتری‌ مانا باشد؟ راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما یکی از اساسی‌ترین گام‌ها این است که پیام‌های علامت‌گذاری در فروشگاه را به عنوان بخشی از استراتژی همه‌ کانال خود بگنجانید و از نمایشگرهای مفید در فروشگاه برای افزایش فروش استفاده کنید. ارائه تبلیغات منحصربه‌فرد و متقاعد‌کننده به مشتریان در حالی که آن‌ها در سایت و آماده خرج کردن هستند، به این معنی است که شما در هر مرحله بخشی از تجربه مصرف‌کننده حضور دارید.

 

به‌طور کلی، وقتی مردم برای خرید بیرون می‌آیند، روی کاری که در دست دارند، تمرکز می‌کنند؛ به دست آوردن آنچه نیاز دارند و ترجیحا مسائل کارآمد. خریداران تمایل دارند زیاد به تلفن‌های خود در فروشگاه نگاه نکنند؛ مگر برای مقایسه قیمت یا بررسی لیست خرید. تبلیغات محیطی هم همین مزیت را در پی دارد. برای برندها، محیط خرده‌فروشی فرصتی هیجان‌انگیز برای دستیابی به مشتریانی است که حواس‌شان پرت نمی‌شود. تغییرات در عادات خرید نشان داده، اکنون بیش از هر زمان دیگری، گاهی اوقات برای تکمیل فروش به کمی فشار اضافی نیاز است. عوامل متعددی که این همه‌‌گیری ایجاد کرده، منجر به تغییرات عمده در شیوه خرید مردم می‌شود. آثار این تحولات هم کاملا ملموس به نظر می‌رسد.

عصر جدید

به عنوان مثال، در زندگی قبل از همه‌گیری، قدم زدن در یک فروشگاه مواد غذایی برای برداشتن آنچه نیاز داشتیم، استاندارد بود، اما با معرفی قوانین ویروس کرونا در مورد بهداشت، محدودیت‌های ظرفیت و الزامات فاصله‌گذاری فیزیکی، این موضوع تغییر کرد. ناگهان، خرید موادغذایی تجربه پراسترس‌تری شد؛ تجربه‌ای که شامل تعهد زمانی بیش‌تر و حتی انتظار در صف قبل از ورود به فروشگاه بود. در حالی که این اتفاق می‌افتاد، خریداران به دنبال گزینه‌های راحت‌تری بودند و بسیاری به اینترنت روی آوردند. افرادی که از تجارت الکترونیک استفاده می‌کنند، به ‌جای محدود کردن زمان زیادی برای دریافت خواربار، مجبور نبودند خانه را ترک کنند و اغلب می‌توانستند از تحویل همان روز برای راه‌اندازی استفاده کنند.

 

کمپین‌های تبلیغاتی هم در این موضوع موثر عمل می‌کنند. برای ترغیب مردم به بازگشت به خرید در فروشگاه‌ها، مهم است که تلاش کنید و تجربه‌ای راحت‌تر و غنی‌تر از اطلاعات ارائه دهید؛ مشابه آنچه در اینترنت یافت می‌شود. در حالی که علائم فروشگاهی و نمایشگرهای نقطه خرید همیشه برای جذب و هدف قرار دادن مخاطبانی تبلیغات وجود دارد، نمایشگرهای دیجیتال فرصت‌های جدیدی را به برندهایی ارائه می‌کنند که به دنبال ارائه محتوای خود به خریداران در لحظه مناسب هستند. پس با ارائه تبلیغات موثر کسب‌وکارتان را رشد دهید.

شاید بارها در طول روز در مکان‌های مختلف شهر، انواع تبلیغات محیطی را مشاهده کنید که ممکن است بسیاری از آن‌ها شما را به خود جذب کند یا برخی دیگر ممکن است بدون خلاقیت خاصی بوده و حتی شما را مجذوب نکند که متن آن‌ها را بخوانید. هدف اصلی هر برند، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می‌کند.

 

برای رسیدن به این هدف ممکن است هر برند از روش‌های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود بهره ببرد. یکی از مناسب ترین این روش‌ها، تبلیغات محیطی است که با توجه به گستردگی سطح فروش و خدمات شرکت‌های مختلف در بازارهای داخلی یا خارجی می‌تواند تاثیرگذاری مناسب برای آگاهی مشتریان از خدمات و محصولات ارائه کند. در واقع استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های کسب‌وکار، کاربرد یافته و در برخی موارد با توجه به معیارهای مختلف و همچنین ویژگی‌ها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، می‌تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد.

 

هر کسی بتواند شناخت بهتری از انواع تبلیغات محیطی و همچنین خلاقیت بیش‌تری در اجرا و ارائه این تبلیغات به مشتریان داشته باشد، می‌تواند گام محکم‌تری در زمینه محبوبیت کالاهای خود در بین مشتریان و بازار هدف خود بردارد. در اصطلاح، تبلیغات محیطی به هرگونه تبلیغ گفته می‌شود که خارج از نقطه نهایی خرید مشتری یعنی همان(POP) انجام می‌شود. دراصول بازاریابی و فروش محصولات، معمولا نقاط کوری وجود دارند.می‌توان از آن‌ها به عنوان یک نقطه خارج از محدوده برای انجام انواع تبلیغات استفاده کرد. با توجه به مزایای تبلیغات محیطی، معمولا برندها و سازمان‌های مختلف از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنند.

 

در بسیاری از انواع تجارت به این نوع تبلیغات خارج از خانه هم می‌گویند.عبارت تبلیغات خارج از خانه در واقع به وسایل و روش‌هایی اطلاق می شود که در محیط خارج از خانه (محیط اصلی و هدف برای فروش و ارائه خدمات و محصولات) مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته بسیاری از محققان معتقدند، تبلیغات محیطی پیشینه بسیار طولانی و قدیمی دارد و در واقع منشأ آن را قبل از انقلاب صنعتی و پیدا شدن مدرنیته می‌دانند.

منبع: newsweek - tejaratetalaeenews

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد