شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| حتی اگر دهها برنامه سالانه را در حرفه خود انجام داده باشید، همچنان مهم است که برخی از بهترین شیوه ها را برای ایجاد استراتژی های روابطعمومی به خاطر بسپارید. بنابراین وقتی برنامه ریزی برای سال 1401 را شروع می کنید به یاد داشته باشید:
اهداف روشنی را تعیین کنید: تفاوت زیادی بین تلاش برای انتشار اخبار، تلاش برای افزایش سود و تلاش برای تغییر تصویر عمومی شما وجود دارد. از قبل تصمیم بگیرید که اولویت ها چیست تا بتوانید روی تاکتیک های درست تمرکز کنید.
از درسهایی که از سال گذشته آموختهاید استفاده کنید: از تجربیات خود بهعنوان راهنمایی برای انجام کارهایی که در سال آینده باید انجام دهید و از چه کارهایی اجتناب کنید، استفاده کنید.
از رقابت بیاموزید: شما تنها کسی نیستید که روی ایجاد یک استراتژی روابطعمومی عالی کار میکنید، بنابراین به کارهایی که رقبای شما انجام دادهاند نگاهی بیندازید، به خصوص اگر آنها در همان جایگاه موفقتر از شما باشند.
|