درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:45   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48702صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 2 بهمن 1400 - 08:06
مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
از آنجایی که بسیاری از مکالمات به صورت آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی انجام می شود، یک شرکت باید برای مقابله با هر گونه مشکل روابط‌عمومی آماده باشد. با پیروی از این مراحل، یک کسب و کار می تواند این کار را انجام دهد و در دراز مدت وضعیت بهتری داشته باشد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی بخش بزرگی از هر کسب و کاری است و درک نحوه استفاده دقیق از آن یکی از کلیدهای موفقیت در مدیریت کسب و کار است. درک و پذیرش این حقیقت که می خواهید کسب و کارتان رشد کند بسیار مهم است.

اما حقیقت این است که هر چه کسب و کار شما بیشتر رشد کند، مشکلات نیز بیشتر خواهد شد. همانطور که تجارت شما رشد می کند، بیشتر توسط عموم دیده می شوید و انتقادهای بیشتری دریافت خواهید کرد، فقط به این دلیل که محبوبیت شما در حال افزایش است.

با این حال، یک مشکل بزرگتر این است که همه در حال حاضر آنلاین زندگی می کنند و انتشار اخبار در مورد یک تجارت بسیار آسان تر شده است. اگر اخبار منفی باشد، این می تواند برای یک کسب و کار ویران کننده باشد. بنابراین، کسب و کار شما باید بداند که چگونه یک موضوع روابط‌عمومی را به صورت آنلاین مدیریت کند، و هیچ ابزاری محبوب تر از رسانه های اجتماعی برای انجام این کار وجود ندارد.

- صاحبان مشاغل چیزهای زیادی در چنته خود دارند. آنها نه تنها در تلاش هستند تا یک کسب و کار را اداره و از کارکنان خود مراقبت کنند، بلکه سعی می کنند همه چیز را در مورد جدیدترین اطلاعاتی که می تواند به طور بالقوه بر تجارت شان تأثیر بگذارد بیاموزند. برای موفقیت، صاحب کسب و کار و بخش روابط‌عمومی باید حتی از افرادی که نظرات خود را به صورت آنلاین بیان می کنند، آگاه تر باشند.

- هر زمان که پیامی را برای رسانه های اجتماعی می نویسید، همیشه بهتر است آن را به گونه ای بنویسید که برای هر فردی به راحتی قابل درک باشد. زبان باید حرفه ای باشد، اما برای یک مخاطب عادی قابل درک باشد و تمام حقایق مربوط به مشکل روابط‌عمومی را بیان کند.

- از آنجایی که بسیاری از مکالمات به صورت آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی انجام می شود، یک شرکت باید برای مقابله با هر گونه مشکل روابط‌عمومی آماده باشد. با پیروی از این مراحل، یک کسب و کار می تواند این کار را انجام دهد و در دراز مدت وضعیت بهتری داشته باشد.

 


 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

کوین گاردنر | 20 ژانویه 2022 | روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد