شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مديريت بحران روابط‌عمومي از طريق رسانه‌هاي اجتماعي
شنبه، 2 بهمن 1400 - 08:06 کد خبر:48702
از آنجايي كه بسياري از مكالمات به صورت آنلاين از طريق رسانه هاي اجتماعي انجام مي شود، يك شركت بايد براي مقابله با هر گونه مشكل روابط‌عمومي آماده باشد. با پيروي از اين مراحل، يك كسب و كار مي تواند اين كار را انجام دهد و در دراز مدت وضعيت بهتري داشته باشد.



 

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| روابط‌عمومي بخش بزرگي از هر كسب و كاري است و درك نحوه استفاده دقيق از آن يكي از كليدهاي موفقيت در مديريت كسب و كار است. درك و پذيرش اين حقيقت كه مي خواهيد كسب و كارتان رشد كند بسيار مهم است.

اما حقيقت اين است كه هر چه كسب و كار شما بيشتر رشد كند، مشكلات نيز بيشتر خواهد شد. همانطور كه تجارت شما رشد مي كند، بيشتر توسط عموم ديده مي شويد و انتقادهاي بيشتري دريافت خواهيد كرد، فقط به اين دليل كه محبوبيت شما در حال افزايش است.

با اين حال، يك مشكل بزرگتر اين است كه همه در حال حاضر آنلاين زندگي مي كنند و انتشار اخبار در مورد يك تجارت بسيار آسان تر شده است. اگر اخبار منفي باشد، اين مي تواند براي يك كسب و كار ويران كننده باشد. بنابراين، كسب و كار شما بايد بداند كه چگونه يك موضوع روابط‌عمومي را به صورت آنلاين مديريت كند، و هيچ ابزاري محبوب تر از رسانه هاي اجتماعي براي انجام اين كار وجود ندارد.

- صاحبان مشاغل چيزهاي زيادي در چنته خود دارند. آنها نه تنها در تلاش هستند تا يك كسب و كار را اداره و از كاركنان خود مراقبت كنند، بلكه سعي مي كنند همه چيز را در مورد جديدترين اطلاعاتي كه مي تواند به طور بالقوه بر تجارت شان تأثير بگذارد بياموزند. براي موفقيت، صاحب كسب و كار و بخش روابط‌عمومي بايد حتي از افرادي كه نظرات خود را به صورت آنلاين بيان مي كنند، آگاه تر باشند.

- هر زمان كه پيامي را براي رسانه هاي اجتماعي مي نويسيد، هميشه بهتر است آن را به گونه اي بنويسيد كه براي هر فردي به راحتي قابل درك باشد. زبان بايد حرفه اي باشد، اما براي يك مخاطب عادي قابل درك باشد و تمام حقايق مربوط به مشكل روابط‌عمومي را بيان كند.

- از آنجايي كه بسياري از مكالمات به صورت آنلاين از طريق رسانه هاي اجتماعي انجام مي شود، يك شركت بايد براي مقابله با هر گونه مشكل روابط‌عمومي آماده باشد. با پيروي از اين مراحل، يك كسب و كار مي تواند اين كار را انجام دهد و در دراز مدت وضعيت بهتري داشته باشد.

 


 

منبع انگليسي: publicrelationstoday

 

منبع فارسي:

شارا - شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران

كوين گاردنر | 20 ژانويه 2022 | روابط‌عمومي