درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48695صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 29 دی 1400 - 21:41
پول درآوردن از کلیک؛ نگاهی به اقتصاد بازار تولید محتوا
ساخت ویدئوی شخصی را سال گذشته شروع کرده و با یافتن بیش از ۷۰۰ هزار فالوور در یوتیوب، اکنون برای خطوط هوایی و شرکت‌های فن‌آوری هم کار تبلیغاتی می‌کند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیش از ۵۰ میلیون نفر در جهان مدعی تولید محتوا هستند و از این میان ۲/۳ میلیون نفر می‌گویند کار تمام‌وقتشان این است. اینفلوئنسرها، وید‌ئوبلاگرها و پخش‌کنندگان زنده ویدئو همه بخشی‌ از بازار تولید محتوا هستند که گردش مالی آن سال گذشته به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید.

در سال ۲۰۲۱ بیش‌ازهمیشه روی ابزارهای درآمدسازی از راه افزایش بازدید آنلاین سرمایه‌گذاری شده است. اکثر تولیدکنندگان محتوا جوانان متولد سالهای ۱۹۸۱ تا ۲۰۱۲ هستند که عمدتا ساعات کاری متغیر، اختیار آفرینش هنری، و امکان کار برای خود را می‌پسندند.

عبدالله الغفری یکی از اینفلوئنسرهای عرب خاورمیانه می‌گوید کارش را با اسنت‌چت آغاز کرده و می‌افزاید: «من کارم را با اسنپ‌چت شروع کردم چون اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای است. چرا؟ چون بی‌واسطه است، امروز می‌بینیم که خیلی‌ها روی اینستاگرام دو سه میلیون هوادار دارند. اما در اسنپ‌چت همه چیز واقعی است.»

او درباره تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر کودکان نسل آینده می‌گوید: «آنها می‌بینند که اگر کسی کار بدی هم بکند، چون روی شبکه‌های اجتماعی است، با همان کار بد هم مطرح می‌شود و به‌عنوان شخصیت جالب و آنچنانی نمایشش می‌دهند. مشکل اصلی اینجاست. مسئله، آزادی نیست، بلکه احترام به افراد و به نسل بعد است، آنها باید بفهمند خوب و بد چیست.»


کار دشوار و جذاب تولید محتوا به شکل حرفه‌ای

آبتین سعیدی، خبرنگار ایرانی آمریکایی، و تولیدکننده حرفه‌ای محتوا معتقد است که «در این کار هیچ دو روزی شبیه هم نیست.» او در بازدید از ویدکان که همایش بزرگی ویژه ویدئوسازان است درباره «ساخت ویدئو برای برند‌های مختلف» سخنرانی می‌کند و می‌گوید ساخت ویدئوی شخصی را سال گذشته شروع کرده و با یافتن بیش از ۷۰۰ هزار فالوور در یوتیوب، اکنون برای خطوط هوایی و شرکت‌های فن‌آوری هم کار تبلیغاتی می‌کند.

آبتین می‌گوید: «برای موفقیت واقعا باید عاشق این کار بود. یکی دو سال اول پول چندانی درنمی‌آید، و زمان می‌برد تا کارتان بگیرد.»

او درباره کیفیت محتوایی که مایل است تولید کند می‌افزاید: «همیشه سعی می‌کنم ویدئوهای آموزشی و تا جای ممکن سرگرم‌کننده بسازم، چون باید مطلب و محتوای تازه برای مردم داشت. بنابراین هدف ویدئو فقط این نیست که پربازدید و فراگیر باشد، بلکه مسئله، ارائه محتوایی است که واقعا ارزشمند باشد.»


تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار توانمند بازاریابی آینده

الساندرو بولیاری، بنیان‌گذار «کارگاه بازاریابی اینفوئنسرها» در نیویورک معتقد است که صاحبان برندها باید با شبکه‌های اجتماعی هماهنگ شوند وگرنه خطر جاماندن در کمین‌شان است.

الساندرو همچنین به دیگران توصیه می‌کند تا در این شیوه بازاریابی سرمایه‌گذاری کنند و دراین‌باره می‌گوید: «هر روز یک اپلیکیشن تازه شبکه‌های اجتماعی یا پخش ویدئوی زنده می‌بینم. پس روی این نوع بازاریابی سرمایه‌گذاری عظیمی خواهد شد. همین حالا هم برای ورود به این کار دیر شده و اگر به آن اعتقاد نداشته باشیم از دور خارج می‌شویم. پس به همه توصیه می‌کنم که وقت بگذارند و ببینند در شبکه‌های اجتماعی چه می‌گذرد چون همه چیز در حال تغییر است و باید در جریان امور بود.»

 

 

منبع: euronews

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد