درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48664صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 26 دی 1400 - 08:12
کلاب هاوس در مقایسه با Twitter Spaces
امروزه هر دو پلتفرم بسیار گسترش یافته اند و هر بار که این اتفاق می‌افتد، بازاریابان از خود می‌پرسند، "از کدام یک از این کانال‌های رسانه اجتماعی باید در استراتژی خود استفاده کنم؟ و آیا این روند ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟"
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چند ماه پس از راه‌اندازی کلاب‌هاوس، توییتر، Twitter Spaces را معرفی کرد، ویژگی‌ای که محدود به حساب‌هایی با بیش از 600 دنبال‌کننده است.

امروزه هر دو پلتفرم بسیار گسترش یافته اند و هر بار که این اتفاق می‌افتد، بازاریابان از خود می‌پرسند، "از کدام یک از این کانال‌های رسانه اجتماعی باید در استراتژی خود استفاده کنم؟ و آیا این روند ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟"

طبق تحقیقات هاب اسپات، 44درصد از بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2022 از اتاق‌های گفتگوی زنده صوتی در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که بازاریابان بیشتر به فضاهای توییتر علاقه مند هستند تا کلاب هاوس. در واقع، این برند شماره یک پلتفرم رسانه های اجتماعی نوظهور است که امسال روی آن سرمایه گذاری کرده اند و بازاریابان می گویند که بیشتر از کلاب‌هاوس روی آن پلتفرم صوتی سرمایه گذاری خواهند کرد.

در همین حال، 15 درصد از بازاریابان قصد دارند سرمایه گذاری کلاب هاوس خود را در سال 2022 کاهش دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد