شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| چند ماه پس از راهاندازي كلابهاوس، توييتر، Twitter Spaces را معرفي كرد، ويژگياي كه محدود به حسابهايي با بيش از 600 دنبالكننده است.
امروزه هر دو پلتفرم بسيار گسترش يافته اند و هر بار كه اين اتفاق ميافتد، بازاريابان از خود ميپرسند، "از كدام يك از اين كانالهاي رسانه اجتماعي بايد در استراتژي خود استفاده كنم؟ و آيا اين روند ارزش سرمايهگذاري را دارد؟"
طبق تحقيقات هاب اسپات، 44درصد از بازاريابان قصد دارند براي اولين بار در سال 2022 از اتاقهاي گفتگوي زنده صوتي در رسانههاي اجتماعي استفاده كنند.
اين تحقيق همچنين نشان مي دهد كه بازاريابان بيشتر به فضاهاي توييتر علاقه مند هستند تا كلاب هاوس. در واقع، اين برند شماره يك پلتفرم رسانه هاي اجتماعي نوظهور است كه امسال روي آن سرمايه گذاري كرده اند و بازاريابان مي گويند كه بيشتر از كلابهاوس روي آن پلتفرم صوتي سرمايه گذاري خواهند كرد.
در همين حال، 15 درصد از بازاريابان قصد دارند سرمايه گذاري كلاب هاوس خود را در سال 2022 كاهش دهند.