درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 21:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48525صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 10 دی 1400 - 08:46
معرفی کتاب: CSR و چالش های حسابداری مدیریت در زمان بحران های جهانی
مدیریت عملکرد پایدار یکی از پدیده هایی است که فضای کسب و کار کنونی و به ویژه شرکت های مدیریتی با آن مواجه است. تمرکز مدیریت بر سودآوری هدف اصلی هر شرکتی است، اما باید پایداری جنبه های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی را نیز در نظر بگیرد.
  

نویسنده: Ionica Oncioiu

تاریخ نشر: 25 ژوئن 2021
 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت های مدرن به دلیل مشکلات اجتماعی و زیست محیطی تحت فشارهای فزاینده ای قرار دارند تا تجارت خود را به شیوه ای مسئولانه از نظر زیست محیطی انجام دهند.

 

مدیریت عملکرد پایدار یکی از پدیده هایی است که فضای کسب و کار کنونی و به ویژه شرکت های مدیریتی با آن مواجه است. تمرکز مدیریت بر سودآوری هدف اصلی هر شرکتی است، اما باید پایداری جنبه های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی را نیز در نظر بگیرد.


در این شرایط، تصمیمات مدیریتی باید با در نظر گرفتن اطلاعات مورد نیاز ذینفعان داخلی و خارجی، از جمله گزارشگری مالی، تعدیل و قویاً مستدل شوند. نیازهای اطلاعاتی مشتریان و سایر ذینفعان به طور پیوسته در حال افزایش است و برخی از شرکت ها در اجرای مفهوم پایداری و گزارش زیست محیطی با مشکلات خاصی مواجه هستند.

 

 CSR و چالش های حسابداری مدیریت در زمان بحران های جهانی یک منبع مرجع جامع است که رویکردهای نظری و عملی مختلف حسابداری مدیریت و تأثیر آن در قرن بیست و یکم را بررسی می کند و رویکردهای جدید حسابداری و مالی را بررسی می کند که در آن جنبه های اقتصادی و اجتماعی به منظور تقویت متقابل حمایت می شوند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد