نويسنده: Ionica Oncioiu
تاريخ نشر: 25 ژوئن 2021
شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا)-|| شركت هاي مدرن به دليل مشكلات اجتماعي و زيست محيطي تحت فشارهاي فزاينده اي قرار دارند تا تجارت خود را به شيوه اي مسئولانه از نظر زيست محيطي انجام دهند.
مديريت عملكرد پايدار يكي از پديده هايي است كه فضاي كسب و كار كنوني و به ويژه شركت هاي مديريتي با آن مواجه است. تمركز مديريت بر سودآوري هدف اصلي هر شركتي است، اما بايد پايداري جنبه هاي اجتماعي، اقتصادي و زيست محيطي را نيز در نظر بگيرد.
در اين شرايط، تصميمات مديريتي بايد با در نظر گرفتن اطلاعات مورد نياز ذينفعان داخلي و خارجي، از جمله گزارشگري مالي، تعديل و قوياً مستدل شوند. نيازهاي اطلاعاتي مشتريان و ساير ذينفعان به طور پيوسته در حال افزايش است و برخي از شركت ها در اجراي مفهوم پايداري و گزارش زيست محيطي با مشكلات خاصي مواجه هستند.
CSR و چالش هاي حسابداري مديريت در زمان بحران هاي جهاني يك منبع مرجع جامع است كه رويكردهاي نظري و عملي مختلف حسابداري مديريت و تأثير آن در قرن بيست و يكم را بررسي مي كند و رويكردهاي جديد حسابداري و مالي را بررسي مي كند كه در آن جنبه هاي اقتصادي و اجتماعي به منظور تقويت متقابل حمايت مي شوند.