درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48523صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 9 دی 1400 - 08:00
نقش روابط‌عمومی در پایداری محیطی
نه تنها شرکت های بزرگ، بلکه شرکت های کوچک نیز باید داستان زیست محیطی خود را تعریف کنند تا شهرت خود را نزد مشتریان، کارمندان و سرمایه گذاران افزایش دهند. به همین دلیل است که روابط‌عمومی باید در این امر مشارکت کند و به آنها کمک کند تا قدمی رو به جلو بردارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت ها در سراسر جهان شروع به درک این موضوع کرده اند که باید دامنه برنامه های پایداری و مسئولیت شرکتی خود را گسترش دهند و به شرایط زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی نزدیک تر شوند. سیاره زمین باید به هر نحوی محافظت شود.

با این حال، محیط قانونی و نظارتی نامشخص فرصتی را برای ادغام نزدیکتر برنامه های پایداری با فعالیت های امور عمومی یک شرکت پیشنهاد می کند. امور عمومی نمی تواند بخش گمشده همه این فرآیند باشد زیرا آنها در واقع می توانند راهی برای حمایت از این دیدگاه جهانی پیدا کنند.

نه تنها شرکت های بزرگ، بلکه شرکت های کوچک نیز باید داستان زیست محیطی خود را تعریف کنند تا شهرت خود را نزد مشتریان، کارمندان و سرمایه گذاران افزایش دهند. به همین دلیل است که روابط‌عمومی باید در این امر مشارکت کند و به آنها کمک کند تا قدمی رو به جلو بردارند.

مسائلی مانند امنیت غذایی و گرم شدن سیاره به افراد و سازمان‌هایی با علایق بسیار متفاوت نیاز دارد تا متقاعد شوند تا برای منافع عمومی اقدام کنند.

"اگر نقش روابط‌عمومی در مورد مدیریت شهرت یا کسب موافقت شرکت‌ها برای اقدامات بشردوستانه گذشته نبود، ایجاد تغییرات مثبت در آینده و تسریع پیشرفت در موضوعات کلیدی پایداری به نتیجه نمی رسید. همانطور که گاردین می گوید اینجاست که روابط‌عمومی ممکن است نقش پویاتری داشته باشد؛ به عنوان عاملی برای تغییر.

بنابراین، تا جایی که می بینیم، روابط‌عمومی در سال های آینده به طور کامل در حوزه پایداری مشارکت خواهد داشت.

 

منبع: sustainability-academy


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد