درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48524صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 9 دی 1400 - 12:43
معرفی کتاب: رهبری در پایداری
وقتی در مورد رهبری پایداری و پایداری صحبت می کنیم، این کار را به عنوان شرکت کنندگان در دنیایی انجام می دهیم که در تلاش برای حفظ آن هستیم.
  

نویسندگان: ریچارد پی آپلباوم، فردریک استایر، پل استیلمن، دیوید بلیک ویلیس

تاریخ انتشار: 3 مه 2021

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این کتاب تمرکز منحصر به فردی را بر رابطه متقابل بین رهبری و پایداری در یک دنیای آشفته ارائه می دهد. امیدوار است که خواننده را از اینکه چگونه شیوه های موثر پایدار به رهبری به طرق مختلف بستگی دارد آگاه کند. یکی از کلیدهای موفقیت آن این است که بفهمیم چگونه یک سیستم - چه در یک جامعه، یک سازمان، یک اکوسیستم یا حتی یک ملت - می تواند تعادل ظریف بین ثبات اجتماعی و تغییر را مدیریت کند.

فصل 1 چارچوب کلی را با ارائه مسائل زیست محیطی و اجتماعی که نیاز به رهبری در تجارت، دولت، سازمان های غیردولتی و آموزش دارد، تعیین می کند.

 

فصل 2 نشان می دهد که ما در یک نقطه اوج بحرانی در تغییرات آب و هوایی قرار داریم که یک تهدید وجودی است که نیاز به اقدام فوری از سوی رهبران پایداری در دولت و تجارت دارد.

 

فصل 3 این استدلال را با بررسی اعمال ناپایدار انسانی شامل حیوانات، تخریب زیستگاه های طبیعی و شبکه های پیچیده جهانی گسترش می دهد. فصل‌های 4 تا 7 به این نگرانی‌ها در سطح سازمانی می‌پردازند، و مطالعات موردی را در مورد رهبری پایداری در عمل ارائه می‌دهند - رهبران و سازمان‌هایی که سعی می‌کنند «حرف‌ها را پیش ببرند».

 

فصل های 8 تا 12 روش های تفکر و رویکردهای جدیدی را که امروزه مورد نیاز است، مشخص می کند. این فصل ها استدلال می کنند که اگر رهبری پایداری مؤثر باشد، تغییراتی در روانشناسی، آگاهی، فرهنگ و جهان بینی ضروری است.

در هسته این کتاب، تشخیص ما این است که ما در یک جهان مشارکتی زندگی می کنیم. به عبارت دیگر، وقتی در مورد رهبری پایداری و پایداری صحبت می کنیم، این کار را به عنوان شرکت کنندگان در دنیایی انجام می دهیم که در تلاش برای حفظ آن هستیم. ما همچنین ارزش دیگران را به‌عنوان مشارکت‌کنندگان در ایجاد پایداری و دیدگاه‌های منحصربه‌فردی که افرادی با ذهنیت‌های ایدئولوژیک یا سیاسی متفاوت ممکن است برای جستجوی ما به ارمغان بیاورند، می‌شناسیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد