درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48298صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 11 آذر 1400 - 13:23
چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
ما نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم، اما به‌ویژه در یک بیماری همه‌گیر، ترس‌ها و انگیزه‌های مخاطبان خود را درک کنید، حقایق را به اشتراک بگذارید (هر چیزی که دارید) و با نیت و مهربانی ارتباط برقرار کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چهار قانون وجود دارد که باید رعایت کنید:

1. عدم قطعیت را برطرف کنید. تعداد کمی از مردم می دانند که در آینده چه اتفاقی می افتد. با توجه به تغییرات و چرخش مداوم رویدادها، انعطاف پذیر باشید و از دادن قول هایی که ممکن است نتوانید به آنها عمل کنید، اجتناب کنید. آنچه را که می دانید به اشتراک بگذارید، آنچه را که نمی دانید بپذیرید و مخاطبان خود را به طور مداوم به روز کنید.

2. همچنان برنامه ریزی کنید. از انجام برنامه ریزی – حتی برنامه های بسیار بلندمدت – برای رسیدن به اهداف دست نکشید. توصیه می شود برنامه ها را به اندازه کافی گسترده نگه دارید تا بتوانند از طوفان کووید عبور کنند. هنگامی تصویر واضح تر به نظر می رسد که به جزئیات بیشتری توجه کنید. همچنین، فرصت هایی را که بیماری همه گیر ایجاد کرده شناسایی کنید و آن ها را در نظر بگیرید.

3. به پروتکل‌های بهدشتی عمل نمایید. مهم است که مخاطبان داخلی و خارجی شما بدانند که از آنها چه انتظاری دارید. به عنوان مثال، اگر در دفتر خود تشکیل جلسه می دهید، آیا به ماسک نیاز دارید؟ واکسیناسیون؟ این نوع ارتباط می تواند به جلوگیری از غافلگیری و افزایش بهره وری و همکاری کمک کند. ارتباطات خود را گسترده و آسان کنید.
 

نشان دهید که تا حد امکان سازگار هستید. نشان دهید که مشکل جمعی ما را درک می کنید. با تغییر این محیط، نیازهای آنها نیز تغییر خواهد کرد.

5. معتبر باشید. ابراز همدردی کنید؛ مخصوصاً در چنین زمانی؛ اما مراقب سیگنال هایی باشید که مخاطبان می توانند آن را مصنوعی ببینند. ارزش‌ها وقتی با توصیه‌های عملی پشتیبانی می‌شوند، تأثیر بیشتری دارند. همچنین، در حالی که رهبران همیشه می خواهند خوش بین به نظر برسند، اما کم اهمیت جلوه دادن وخامت موقعیت می تواند به راحتی نتیجه معکوس داشته باشد و به سرعت اعتماد را از بین ببرد. در آن دام نیفتید.

ما نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم، اما به‌ویژه در یک بیماری همه‌گیر، ترس‌ها و انگیزه‌های مخاطبان خود را درک کنید، حقایق را به اشتراک بگذارید (هر چیزی که دارید) و با نیت و مهربانی ارتباط برقرار کنید.

 

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد