درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48298صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 11 آذر 1400 - 13:59
چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
ما نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم، اما به‌ویژه در یک بیماری همه‌گیر، ترس‌ها و انگیزه‌های مخاطبان خود را درک کنید، حقایق را به اشتراک بگذارید (هر چیزی که دارید) و با نیت و مهربانی ارتباط برقرار کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چهار قانون وجود دارد که باید رعایت کنید:

1. عدم قطعیت را برطرف کنید. تعداد کمی از مردم می دانند که در آینده چه اتفاقی می افتد. با توجه به تغییرات و چرخش مداوم رویدادها، انعطاف پذیر باشید و از دادن قول هایی که ممکن است نتوانید به آنها عمل کنید، اجتناب کنید. آنچه را که می دانید به اشتراک بگذارید، آنچه را که نمی دانید بپذیرید و مخاطبان خود را به طور مداوم به روز کنید.

2. همچنان برنامه ریزی کنید. از انجام برنامه ریزی – حتی برنامه های بسیار بلندمدت – برای رسیدن به اهداف دست نکشید. توصیه می شود برنامه ها را به اندازه کافی گسترده نگه دارید تا بتوانند از طوفان کووید عبور کنند. هنگامی تصویر واضح تر به نظر می رسد که به جزئیات بیشتری توجه کنید. همچنین، فرصت هایی را که بیماری همه گیر ایجاد کرده شناسایی کنید و آن ها را در نظر بگیرید.

3. به پروتکل‌های بهدشتی عمل نمایید. مهم است که مخاطبان داخلی و خارجی شما بدانند که از آنها چه انتظاری دارید. به عنوان مثال، اگر در دفتر خود تشکیل جلسه می دهید، آیا به ماسک نیاز دارید؟ واکسیناسیون؟ این نوع ارتباط می تواند به جلوگیری از غافلگیری و افزایش بهره وری و همکاری کمک کند. ارتباطات خود را گسترده و آسان کنید.
 

نشان دهید که تا حد امکان سازگار هستید. نشان دهید که مشکل جمعی ما را درک می کنید. با تغییر این محیط، نیازهای آنها نیز تغییر خواهد کرد.

5. معتبر باشید. ابراز همدردی کنید؛ مخصوصاً در چنین زمانی؛ اما مراقب سیگنال هایی باشید که مخاطبان می توانند آن را مصنوعی ببینند. ارزش‌ها وقتی با توصیه‌های عملی پشتیبانی می‌شوند، تأثیر بیشتری دارند. همچنین، در حالی که رهبران همیشه می خواهند خوش بین به نظر برسند، اما کم اهمیت جلوه دادن وخامت موقعیت می تواند به راحتی نتیجه معکوس داشته باشد و به سرعت اعتماد را از بین ببرد. در آن دام نیفتید.

ما نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم، اما به‌ویژه در یک بیماری همه‌گیر، ترس‌ها و انگیزه‌های مخاطبان خود را درک کنید، حقایق را به اشتراک بگذارید (هر چیزی که دارید) و با نیت و مهربانی ارتباط برقرار کنید.

 

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد