درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:23   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48276صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 9 آذر 1400 - 08:03
نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
روابط‌عمومی‌ها در دوران مختلف فرازو فرودهای زیادی را درکشور تجربه کرده‌اند و افراط و تفریط‌هایی را طی سال‌های مختلف در این عرصه شاهد بودیم و موضوع ماهیت نشر تحت الشعاع ابزارهای ارتباطی قرار گرفته است.
  

نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
سعیدمعادی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌:


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به‌طور کلی انتشارات یکی از کارکردهای مهم روابط‌عمومی‌هاست که به شکل چاپی یا الکترونیک در مسیر ایجاد ارتباط به انتقال پیام می‌پردازد. با توجه به اینکه در فرایند ایجاد ارتباط باید پیامی منتقل شود باید از کانال ها و مجراهایی برای این هدف استفاده شود که حوزه نشر یکی از این مجراها و کانال‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع نشر وظیفه ذاتی روابط‌عمومی پویا و بالنده است که می‌تواند در بستر جریان آزاد اطلاعات، برنامه‌ها و ویژگی‌ها، مزیت‌ها و ظرفیت‌های سازمان را در اختیار مخاطبان قرار دهد.


این کارکرد تکلیف ذاتی روابط‌عمومی‌ است که باید برمبنای آن اطلاعات و پیام‌های تولید شده را در اختیار مخاطبانی قرار دهد که دانستن حق آنهاست. اگر روابط‌عمومی‌ها نتوانند از ظرفیت انتشارات در این راستا استفاده کنند در واقع از مسیر واقعی خود دور شده‌اند و فرقی ندارد که این ابزارهای ارتباطی گفتاری، شنیداری و دیداری در یا حوزه جدید ابزارهای ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی یا متعارف گذشته باشند.

 

از سویی ماهیت اطلاع‌رسانی باید در شان سازمان و مخاطبان باشد و وقتی بحث از تولید محتوا در قالب نشریات مختلف مطرح شود نیابد هر محتوای بی ارزشی در این مقوله جای داده شود و موضوع تنویر افکارعمومی و رشد مخاطب تحت الشعاع قرار نگیرد.


روابط‌عمومی‌ها در دوران مختلف فرازو فرودهای زیادی را درکشور تجربه کرده‌اند و افراط و تفریط‌هایی را طی سال‌های مختلف در این عرصه شاهد بودیم و موضوع ماهیت نشر تحت الشعاع ابزارهای ارتباطی قرار گرفته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد