درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:13   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48276صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 9 آذر 1400 - 08:03
نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
روابط‌عمومی‌ها در دوران مختلف فرازو فرودهای زیادی را درکشور تجربه کرده‌اند و افراط و تفریط‌هایی را طی سال‌های مختلف در این عرصه شاهد بودیم و موضوع ماهیت نشر تحت الشعاع ابزارهای ارتباطی قرار گرفته است.
  

نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
سعیدمعادی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌:


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به‌طور کلی انتشارات یکی از کارکردهای مهم روابط‌عمومی‌هاست که به شکل چاپی یا الکترونیک در مسیر ایجاد ارتباط به انتقال پیام می‌پردازد. با توجه به اینکه در فرایند ایجاد ارتباط باید پیامی منتقل شود باید از کانال ها و مجراهایی برای این هدف استفاده شود که حوزه نشر یکی از این مجراها و کانال‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع نشر وظیفه ذاتی روابط‌عمومی پویا و بالنده است که می‌تواند در بستر جریان آزاد اطلاعات، برنامه‌ها و ویژگی‌ها، مزیت‌ها و ظرفیت‌های سازمان را در اختیار مخاطبان قرار دهد.


این کارکرد تکلیف ذاتی روابط‌عمومی‌ است که باید برمبنای آن اطلاعات و پیام‌های تولید شده را در اختیار مخاطبانی قرار دهد که دانستن حق آنهاست. اگر روابط‌عمومی‌ها نتوانند از ظرفیت انتشارات در این راستا استفاده کنند در واقع از مسیر واقعی خود دور شده‌اند و فرقی ندارد که این ابزارهای ارتباطی گفتاری، شنیداری و دیداری در یا حوزه جدید ابزارهای ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی یا متعارف گذشته باشند.

 

از سویی ماهیت اطلاع‌رسانی باید در شان سازمان و مخاطبان باشد و وقتی بحث از تولید محتوا در قالب نشریات مختلف مطرح شود نیابد هر محتوای بی ارزشی در این مقوله جای داده شود و موضوع تنویر افکارعمومی و رشد مخاطب تحت الشعاع قرار نگیرد.


روابط‌عمومی‌ها در دوران مختلف فرازو فرودهای زیادی را درکشور تجربه کرده‌اند و افراط و تفریط‌هایی را طی سال‌های مختلف در این عرصه شاهد بودیم و موضوع ماهیت نشر تحت الشعاع ابزارهای ارتباطی قرار گرفته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد