درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48157صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 24 بهمن 1400 - 09:46
چرا درک استراتژی برای ارتباطات آینده بسیار مهم است
برخی ارتباطات استراتژیک را زاییده زیرکی تجاری و توانایی پیوند دادن ارتباطات به نتیجه نهایی می دانند. دیگران آن را یک اقدام پیشگیرانه می دانند که در آن مدیریت بحران و روابط رسانه ای تلاش می‌کنند تا در برابر تغییرات و نگرانی های آتی بازار قرار گیرند.
  

 از نظر بیل هیمن، مدیر عامل شرکت Heyman Associates، اصطلاح «استراتژیک» تقریباً بیشتر نشان‌دهنده یک ناامنی در صنعت است و کاری را که رهبران کسب‌وکار انجام می‌دهند جدی گرفته نمی‌شود. بحث در مورد ارزش واقعی ارتباطات برای رهبران تجاری امروزی، موضوع پنل اخیری بود که توسط دانشگاه کلمبیا برای دانشجویان و فارغ التحصیلان صنعت برگزار کرد.

برخی ارتباطات استراتژیک را زاییده زیرکی تجاری و توانایی پیوند دادن ارتباطات به نتیجه نهایی می دانند. دیگران آن را یک اقدام پیشگیرانه می دانند که در آن بخش های مدیریت بحران و روابط رسانه ای تلاش می‌کنند تا در برابر تغییرات و نگرانی های آتی بازار قرار گیرند.

چیزی که همه می‌توانند در مورد آن توافق داشته باشند: نقش ارتباطات هرگز مهمتر یا ارزشمندتر نبوده است.

دایان شوارتز، مدیر عامل Ragan Communications که در این پنل نیز شرکت داشت، گفت: «نقش ارتباطی ارتقا یافته است. "در دو سال گذشته 10 سال پیشرفت داشته است."

با این حال، اگر ارتباطات نتوانند درک عمیقی از تجارت خود نشان دهند، این پیشرفت حفظ نخواهد شد. شوارتز می‌گوید: «ارتباط‌کنندگان باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، اعتقاد بیشتری داشته باشند و مهم‌تر از همه، هوش تجاری داشته باشند."

پس چگونه ارتباط‌گران می‌توانند از داشتن صدایی در سازمان خود اطمینان حاصل کنند؟ به گفته شوارتز، همه چیز در مورد ایجاد شراکت است.

به جای اینکه نگران این باشید که به چه کسی گزارش می‌دهید، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید قابلیت های خود را افزایش دهید. اگر به منابع انسانی یا بازاریابی گزارش دهید، همچنان به شرکای دیگر در زمینه فناوری اطلاعات، امور مالی، روابط با سرمایه گذاران و موارد دیگر نیاز خواهید داشت.

توصیه رایان این است که روی ارائه نتایج تمرکز کنید. او می‌گوید: «این به درک کسب‌وکار و توانایی ارائه مشاوره و راهنمایی بسیار خوب و صحیح برمی‌گردد.

هیمن موافق است، اگر مدیر عامل هستید، برایتان مهم نیست که چه نوع راه حلی است - شما فقط یک راه حل می خواهید.

این پنل همچنین شایستگی هایی را که شرکت ها در یک رهبر ارتباطی بالقوه به دنبال آن هستند مورد بحث قرار داد. این سوالی است که بحث های زیادی را در صنعت برانگیخته است و موضوع نظرسنجی آینده از Ragan Communications و Harris Polls است.

رایان می گوید: «یک مهارتی که هرگز نمی‌توانید از دست بدهید نوشتن است. هنوز باید بتوانید بنشینید و بنویسید. با این حال، در بالای اصول ارتباط، توانایی پردازش و درک داده هاست.

هیمن می گوید: «شما باید آنچه را که نمی دانید بدانید. شما باید اعتماد به نفس داشته باشید که در مورد چیزهایی که نمی دانید سؤال بپرسید، حتی زمانی که پاسخ آن را ندارید.»

اعتماد به نفس یک نیاز بزرگ است که شاغلان صنعت روابط‌عمومی باید آن را تقویت کنند.

رایان می گوید: «کنجکاوی در مرکز قرار دارد. این چیزی است که یک ارتباط‌گر را وادار می‌کند تا در مورد تجارت خود بیاموزد، با همکاران ارتباط برقرار کند.

به نظر شما مهمترین مهارت برای افراد ارتباطی فردا چیست؟


 

نوشته: تد کیترمن

منبع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
5 نوامبر 2021

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد