درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 11:45   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48157صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 24 بهمن 1400 - 10:22
چرا درک استراتژی برای ارتباطات آینده بسیار مهم است
برخی ارتباطات استراتژیک را زاییده زیرکی تجاری و توانایی پیوند دادن ارتباطات به نتیجه نهایی می دانند. دیگران آن را یک اقدام پیشگیرانه می دانند که در آن مدیریت بحران و روابط رسانه ای تلاش می‌کنند تا در برابر تغییرات و نگرانی های آتی بازار قرار گیرند.
  

 از نظر بیل هیمن، مدیر عامل شرکت Heyman Associates، اصطلاح «استراتژیک» تقریباً بیشتر نشان‌دهنده یک ناامنی در صنعت است و کاری را که رهبران کسب‌وکار انجام می‌دهند جدی گرفته نمی‌شود. بحث در مورد ارزش واقعی ارتباطات برای رهبران تجاری امروزی، موضوع پنل اخیری بود که توسط دانشگاه کلمبیا برای دانشجویان و فارغ التحصیلان صنعت برگزار کرد.

برخی ارتباطات استراتژیک را زاییده زیرکی تجاری و توانایی پیوند دادن ارتباطات به نتیجه نهایی می دانند. دیگران آن را یک اقدام پیشگیرانه می دانند که در آن بخش های مدیریت بحران و روابط رسانه ای تلاش می‌کنند تا در برابر تغییرات و نگرانی های آتی بازار قرار گیرند.

چیزی که همه می‌توانند در مورد آن توافق داشته باشند: نقش ارتباطات هرگز مهمتر یا ارزشمندتر نبوده است.

دایان شوارتز، مدیر عامل Ragan Communications که در این پنل نیز شرکت داشت، گفت: «نقش ارتباطی ارتقا یافته است. "در دو سال گذشته 10 سال پیشرفت داشته است."

با این حال، اگر ارتباطات نتوانند درک عمیقی از تجارت خود نشان دهند، این پیشرفت حفظ نخواهد شد. شوارتز می‌گوید: «ارتباط‌کنندگان باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، اعتقاد بیشتری داشته باشند و مهم‌تر از همه، هوش تجاری داشته باشند."

پس چگونه ارتباط‌گران می‌توانند از داشتن صدایی در سازمان خود اطمینان حاصل کنند؟ به گفته شوارتز، همه چیز در مورد ایجاد شراکت است.

به جای اینکه نگران این باشید که به چه کسی گزارش می‌دهید، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید قابلیت های خود را افزایش دهید. اگر به منابع انسانی یا بازاریابی گزارش دهید، همچنان به شرکای دیگر در زمینه فناوری اطلاعات، امور مالی، روابط با سرمایه گذاران و موارد دیگر نیاز خواهید داشت.

توصیه رایان این است که روی ارائه نتایج تمرکز کنید. او می‌گوید: «این به درک کسب‌وکار و توانایی ارائه مشاوره و راهنمایی بسیار خوب و صحیح برمی‌گردد.

هیمن موافق است، اگر مدیر عامل هستید، برایتان مهم نیست که چه نوع راه حلی است - شما فقط یک راه حل می خواهید.

این پنل همچنین شایستگی هایی را که شرکت ها در یک رهبر ارتباطی بالقوه به دنبال آن هستند مورد بحث قرار داد. این سوالی است که بحث های زیادی را در صنعت برانگیخته است و موضوع نظرسنجی آینده از Ragan Communications و Harris Polls است.

رایان می گوید: «یک مهارتی که هرگز نمی‌توانید از دست بدهید نوشتن است. هنوز باید بتوانید بنشینید و بنویسید. با این حال، در بالای اصول ارتباط، توانایی پردازش و درک داده هاست.

هیمن می گوید: «شما باید آنچه را که نمی دانید بدانید. شما باید اعتماد به نفس داشته باشید که در مورد چیزهایی که نمی دانید سؤال بپرسید، حتی زمانی که پاسخ آن را ندارید.»

اعتماد به نفس یک نیاز بزرگ است که شاغلان صنعت روابط‌عمومی باید آن را تقویت کنند.

رایان می گوید: «کنجکاوی در مرکز قرار دارد. این چیزی است که یک ارتباط‌گر را وادار می‌کند تا در مورد تجارت خود بیاموزد، با همکاران ارتباط برقرار کند.

به نظر شما مهمترین مهارت برای افراد ارتباطی فردا چیست؟


 

نوشته: تد کیترمن

منبع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
5 نوامبر 2021

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد