درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48123صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 18 آبان 1400 - 11:18
گذر از مشتری مداری سنتی به بازاریابی دیجیتال
نسل چهارم بازاریابی همه چیز را تغییر داده است
بازاریابی نسل چهارم، به طور مشخص بازاریابی است که می تواند در فضای تجاری مدرن به کمک بیاید. در این بازاریابی ترکیبی از تعامل آنلاین و آفلاین بین کسب وکار و مشتریان مد نظر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی نسل چهارم، به طور مشخص بازاریابی است که می تواند در فضای تجاری مدرن به کمک بیاید. در این بازاریابی ترکیبی از تعامل آنلاین و آفلاین بین کسب وکار و مشتریان مدنظر است.

اینترنت، جهان
بازاریابی را به طور کامل تغییر داده است. ظهور اینترنت در محیط تجاری مدرن به اندازه ای فراگیر شده که هیچ شرکت بزرگ یا کوچکی نمی توان آن را نادیده بگیرد. همانطور که ارتباط مصرف کنندگان با رسانه های اجتماعی گسترش پیدا می کند، تعامل با مصرف کننده هم به هر نحوی انجام می شود. ارتباط با اینترنت آسان تر و قدرتمنمندتر از همیشه است. اثرگذاری اینترنت به اندازه ای زیاد شده که پژوهشگران رویکردهای تازه ای در بازاریابی و بازرگانی را بر بستر آن دنبال می کند، که از جمله آن بازاریابی نسل چهارم است. آمیخته ای از شیوه های نو در سبک و محتوا برای رقابت در بازار.

شبکه جهانی وب، انتظارات مشتریان را در مورد سرعت، دقت، قیمت و خدمات تغییر داده است. برای رقابت در این محیط پیچیده، کسب وکارها مجبورند جدیدترین و جذاب ترین خدماتی که مشتریان می خواهند را در اختیار قرار دهند. امروز بسیاری از افراد از سایت های فروشگاه های الکترونیکی مختلف بازدید می کنند اما تعداد خریداران واقعی نسبت به حجم بازدیدکنندگان زیاد نیست. بنابراین مهم ترین مسئله شرکت ها این است که ریسک مصرف کننده را در خرید کالاهای الکترونیکی شناسایی کنند و با نوآوری لازم برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری واقعی تلاش کنند.

برای تامین رضایت مشتری باید در درجه نخست از انتظارات و خواسته های وی به خوبی آگاه شد و با در نظر گرفتن این نیازها و انتظارات برای رفع آن تلاش کرد. عوامل فیزیکی و مجازی متفاوتی بر رفتار مصرف کنندگان هنگام خرید اینترنتی اثر می گذارد و برای فروشنده شناسایی و درک این رفتارها به دلیل تنوع آن، دشوار است. پژوهشگران پیشنهاد می کنند فروشندگان در بازاریابی از روش های نو برای شناسایی طیف وسیعی از این رفتارها و تصمیم ها اقدام کنند.

بازاریابی نسل چهارم، به طور مشخص بازاریابی است که می تواند در فضای تجاری مدرن به کمک بیاید. در این بازاریابی ترکیبی از تعامل آنلاین و آفلاین بین کسب وکار و مشتریان مد نظر است. تعامل دیجیتال به تنهایی دیگر در این اقتصاد دیجیتال کافی نیست. در واقع در یک دنیای آنلاین، تعاملات آفلاین می تواند یک مزیت رقابتی عالی باشد. در بازاریابی نسل چهارم، ترکیبی از سبک و محتوا مطرح است. هرچند در جهان امروز برندها باید منعطف باشند اما در یک دنیای فزاینده شفاف، اعتبار یک دارایی بسیار ارزشمند است. در نهایت بازاریابی نسل چهارم، توانایی اتصال ماشین را به دستگاه و هوش مصنوعی برای بهبود بهره وری بازاریابی ارتقا می دهد و استفاده از ارتباط فرد به فرد برای تقویت تعامل با مصرف کننده را تقویت می کند.

برای مطالعه بیشتر مقاله «بررسی آمیخته بازاریابی 4.0 بر قصد خرید و رضایت مصرف کنندگان اسنپ در ایران را بخوانید. این مقاله در نشریه مدیریت کسب وکارهای دانش بنیان در تابستان 1400 منتشر شده است.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد