درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48097صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 24 آبان 1400 - 12:24
4 روش هوشمندانه برای افزایش آگاهی از برند
با توجه به رقابت سخت بین کسب و کارها، ضروری است که نام تجاری خود را به نمایش بگذارید. این تاکتیک به عنوان آگاهی از برند شناخته می‌شود. هدف از انجام این کار این است که مشتریان با پیام برند شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید آشنا شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به رقابت سخت بین کسب و کارها، ضروری است که نام تجاری خود را به نمایش بگذارید. این تاکتیک به عنوان آگاهی از برند شناخته می‌شود. هدف از انجام این کار این است که مشتریان با پیام برند شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید آشنا شوند.

آگاهی از نام تجاری به معنای متمایز شدن در بین مردم است، و در این پست، برخی از بهترین نکات را یاد خواهید گرفت که به شما در انجام این کار کمک می کند:


1. پست مهمان در وب‌سایت‎‌های دیگر

باید به فکر پست مهمان در نشریات دیگر باشید تا آگاهی از برند ایجاد کنید و مشتریان جدیدی را هدف قرار دهید که ممکن است قبلاً هرگز با شرکت شما برخورد نکرده باشند. با انجام یک جستجوی سریع در گوگل، احتمالاً طیف وسیعی از وب سایت ها را خواهید یافت که پست های مهمان را می پذیرند. برخی ممکن است هزینه ای دریافت کنند، اما بسیاری از آنها یک همکاری متقابل را می پذیرند.


2. برچسب های ماشین

هنگام نشستن در ترافیک، راننده کار دیگری جز نگاه کردن به جلو ندارد. اگر دائماً از A به B سفر می کنید تا بدون نیاز به تلاش زیاد، برای برند خود آگاهی ایجاد کنید، باید از برچسب های سفارشی خودرو استفاده کنید.


3. بهبود سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از مؤثرترین ابزارها برای گسترش دامنه کسب و کارهای آنلاین و انتشار کلمات مثبت است – که برای هر کمپین روابط‌عمومی ضروری است. تکنیک‌های مختلف استفاده شده کمک می‌کند تا محتوای شما توسط مخاطبان بیشتری دیده شود و اطمینان حاصل شود که وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارد.

 

کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌ها در سئو هستند – اینها معمولاً کلماتی هستند که پایگاه مشتریان شما برای یافتن محصولات و خدمات شرکت‌های متخصص در زمینه شما به دنبال آن هستند. آنها باید در محتوای وب سایت، پست های وبلاگ و توضیحات تصویر شما ادغام شوند تا به موتورهای جستجو کمک کنند شما را بسیار راحت تر کشف کنند.


4. یک برنامه ارجاع را شروع کنید

مشتریان وفادار بهترین حامیان شما برای معرفی نام تجاری می شوند. با این حال، همیشه اینطور نیست که آنها بدون انگیزه این کار را انجام دهند. برنامه ارجاع یکی از راه‌های تشویق مشتریان است تا با ارائه یک تخفیف یا محصول رایگان هر بار که یکی از مخاطبین با شما خرید می‌کند، شما را به حلقه‌های اجتماعی خود توصیه کنند. در نهایت، این یک بازی برد-برد برای دوطرف است.


 

منبع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد