درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:53   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28015صفحه نخست » شنبه، 16 بهمن 1395 - 12:17
برند و برندسازی
برندها برای مشتری ارزش ایجاد می کنند، زیرا تلاش و ریسک خرید را کاهش می دهند و به این ترتیب مشوق تامین کنندگان برای سرمایه گذاری در کیفیت و نوآوری می شوند. برندسازی می تواند تجربه مشتری را هم از نظر زیبایی شناسی و هم روانشناسی تقویت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برندها برای مشتری ارزش ایجاد می کنند، زیرا تلاش و ریسک خرید را کاهش می دهند و به این ترتیب مشوق تامین کنندگان برای سرمایه گذاری در کیفیت و نوآوری می شوند. برندسازی می تواند تجربه مشتری را هم از نظر زیبایی شناسی و هم روانشناسی تقویت کند.

امروزه علاقه برندها و آگاهی از اهمیت آنها نسبت به 10 یا 20 سال پیش بیشتر شده است، اما هنوز عدم آگاهی و سوءتفاهم در بسیاری موارد وجود دارد. کتاب برند و برندسازی براساس دیدگاه های نخبگان برند سازی جهان تالیف و ترجمه آرش سلطانعلی یکی از کتاب هایی است که مخاطبان آن مدیران روشنفکری هستند که به دنبال درک بهتر از ارزش های اجتماعی و مالی برندها، بهترین روش های جاری در برندسازی و بعضی از مسائل نوظهور در باب این موضوع مهم، پیچیده و هیجان آورند. این کتاب به سه بخش تقسیم می شود که در بخش یک نگاهی به تاریخچه و تعریف برندها و اهمیت اجتماعی و مالی آنها دارد. همچنین بخش 2 برخی از مراحل عملی را در مدیریت برند بررسی می کند.

این بخش به نقش هویت بصری و کلامی برند در ارتباط با مخاطبان و حتی حیطه های پیچیده تر ارتباطات برند می پردازد. بخش سوم نیز آینده برندها را مدنظر قرار می دهد. در بخشی از این کتاب می خوانیم: «امروزه بیشتر مهارت های بازاریابی و برندسازی مربوط به ساخت ارزش ویژه برای محصولاتی است که ویژگی ها، قیمت، توزیع و در دسترس بودن آنها به واقع نزدیک به یکدیگر است. برندها امکان خرید با اطمینان را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند و نقشه راهی در میان تنوع گیج کننده محصولات در اختیار آنان قرار می دهند.

مشتری برای انتخاب سرویس دهنده خدمات ارتباطی خود نیازی به تخصص در حوزه ارتباطات از راه دور موبایل ندارد. نام برند، تعرفه و شیوه پرداخت تمام چیزی است که مشتری برای انتخاب به آن نیاز دارد.» این کتاب در 320 صفحه توسط انتشارات ایده خلاقیت به قیمت 28هزار تومان به چاپ رسیده است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد