شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 4 روش هوشمندانه براي افزايش آگاهي از برند
دوشنبه، 24 آبان 1400 - 13:00 کد خبر:48097
با توجه به رقابت سخت بين كسب و كارها، ضروري است كه نام تجاري خود را به نمايش بگذاريد. اين تاكتيك به عنوان آگاهي از برند شناخته مي‌شود. هدف از انجام اين كار اين است كه مشتريان با پيام برند شما و محصولات و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد آشنا شوند.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| با توجه به رقابت سخت بين كسب و كارها، ضروري است كه نام تجاري خود را به نمايش بگذاريد. اين تاكتيك به عنوان آگاهي از برند شناخته مي‌شود. هدف از انجام اين كار اين است كه مشتريان با پيام برند شما و محصولات و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد آشنا شوند.

آگاهي از نام تجاري به معناي متمايز شدن در بين مردم است، و در اين پست، برخي از بهترين نكات را ياد خواهيد گرفت كه به شما در انجام اين كار كمك مي كند:


1. پست مهمان در وب‌سايت‎‌هاي ديگر

بايد به فكر پست مهمان در نشريات ديگر باشيد تا آگاهي از برند ايجاد كنيد و مشتريان جديدي را هدف قرار دهيد كه ممكن است قبلاً هرگز با شركت شما برخورد نكرده باشند. با انجام يك جستجوي سريع در گوگل، احتمالاً طيف وسيعي از وب سايت ها را خواهيد يافت كه پست هاي مهمان را مي پذيرند. برخي ممكن است هزينه اي دريافت كنند، اما بسياري از آنها يك همكاري متقابل را مي پذيرند.


2. برچسب هاي ماشين

هنگام نشستن در ترافيك، راننده كار ديگري جز نگاه كردن به جلو ندارد. اگر دائماً از A به B سفر مي كنيد تا بدون نياز به تلاش زياد، براي برند خود آگاهي ايجاد كنيد، بايد از برچسب هاي سفارشي خودرو استفاده كنيد.


3. بهبود سئو

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) يكي از مؤثرترين ابزارها براي گسترش دامنه كسب و كارهاي آنلاين و انتشار كلمات مثبت است – كه براي هر كمپين روابط‌عمومي ضروري است. تكنيك‌هاي مختلف استفاده شده كمك مي‌كند تا محتواي شما توسط مخاطبان بيشتري ديده شود و اطمينان حاصل شود كه وب‌سايت شما در نتايج موتورهاي جستجو رتبه بالاتري دارد.

 

كلمات كليدي يكي از مهم‌ترين تاكتيك‌ها در سئو هستند – اينها معمولاً كلماتي هستند كه پايگاه مشتريان شما براي يافتن محصولات و خدمات شركت‌هاي متخصص در زمينه شما به دنبال آن هستند. آنها بايد در محتواي وب سايت، پست هاي وبلاگ و توضيحات تصوير شما ادغام شوند تا به موتورهاي جستجو كمك كنند شما را بسيار راحت تر كشف كنند.


4. يك برنامه ارجاع را شروع كنيد

مشتريان وفادار بهترين حاميان شما براي معرفي نام تجاري مي شوند. با اين حال، هميشه اينطور نيست كه آنها بدون انگيزه اين كار را انجام دهند. برنامه ارجاع يكي از راه‌هاي تشويق مشتريان است تا با ارائه يك تخفيف يا محصول رايگان هر بار كه يكي از مخاطبين با شما خريد مي‌كند، شما را به حلقه‌هاي اجتماعي خود توصيه كنند. در نهايت، اين يك بازي برد-برد براي دوطرف است.


 

منبع: شارا - شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)