درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48067صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 12 آبان 1400 - 07:24
انجمن روابط‌عمومی ایران فرصتی برای اعتلاء
انجمن متخصصان روابط‌عمومی، پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی را تبریک گفت
اعضای هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی ضمن ادای احترام به تلاش های در خور تحسین و ارزشمند گذشتگان و حاضران، بر خود فرض می داند صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسب سالگرد تاسیس این انجمن تقدیم نموده و آرزوی توفیق و سربلندی این انجمن را در مسیر توسعه علمی و عملی و کمک به رشد و بالندگی از ظرفیت های جدید و فناورانه توام با خلاقیت و نوآوری و دانش و تجارب روزآمد از درگاه حضرت حق مسئلت می نماید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| انجمن متخصصان روابط‌عمومی، پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی ایران را تبریک گفت.
 
 به گزارش شارا، متن پیام انجمن متخصصان روابط‌عمومی به شرح زیر است:

 

«شکل گیری هر نهاد مدنی و فرهنگی که نشات گرفته از یک نیاز و دغدغه جدی و اساسی باشد، حرکتی عقلانی و هوشمندانه با هدف مشخص در یک ساختار نظام یافته است. اگرچه باید در این گذر و گذار و در جهان عدم قطعیت که عنصر تغییر جزء سوژه های ثابت و لاینفک آن است، به تاثیر مولفه ها و محرک های مهم که علی القاعده منشاء درونی و بیرونی دارد اشاره نمود؛ مولفه هایی که می تواند به واسطه میزان اثرگذاری و قدرت تاثیربخشی، در قالب یک مدیریت صحیح و کارامد و با بکارگیری استراتژی منطبق با شرایط و اقتضائی باعت تحرک، توسعه و تحول شود و یا اینکه بر عکس در سایه بی توجهی و عدم اقبال مناسب و ضعف در راهبری مطلوب نه تنها شاهد تحرک بیشتر و ارتقای کمی و کیفی ملموس تر آن نهاد نمی باشیم بلکه به اجبار باید شاهد مقصود را به صورت هزیمت و شکست و آغاز نافرجام در آغوش بگیریم.

 

بویژه اینکه این نهاد فرهنگی از جنس غیردولتی و نهاد مردمدار و اتفاق ظهور و حضور آن مبتنی بر اتحاد و اتفاق عقلی و تعهدات حرفه ای و مسئولیت اجتماعی افرادی باشد که به عنوان پشتوانه و تکیه گاه اصلی این فرصت و در قامت اهرم قابل اتکاء برای بالندگی و رشد مد نظر قرارگرفته اند تا امکان فعالیت و تاثیر و تاثر برخواسته از ظرفیت های عملی و عملی و دانشی و مهارتی با چاشنی عشق و تعلق خاطر و تعصب و رسالت حرفه ای توسط گروهی فرهیخته و اندیشمند در جهت تعالی کاری بزرگ و سترگ قلمداد گردد.


انجمن روابط‌عمومی‌ ایران نهادی از جنس نیاز و دغدغه ای از نوع ضرورت در سالیان دراز بوده است که افرادی عالم، عامل، عاقل و عاشق تحت نامی با مسمی و در قالب یک ساختار حرفه ای تحت عنوان انجمن روابط‌عمومی ایران زمینه این اقدام ارزشمند و فرصت این فعالیت مهم را فراهم نموده اند. تشکیل جلسات، انتخاب هیات موسس و تدوین اساسنامه و تصویب و عضو گیری و فراخوان عمومی همراهان این عرصه، منتج به جلسات و نشست و تولید آثار علمی، انتشار کتاب و ماهنامه و جلسات علمی ماهیانه برای رشد و بالندگی روابط‌عمومی در ایران گردید.


فرصت های همنشینی، جلسات تعامل و هم اندیشی، برگزاری نشست های علمی و حضور استاد و فرهیختگان و مدیران و کارشناسان این عرصه باعث باز تعریف مجدد روابط‌عمومی در ایران و تغییر مسیر روابط‌عمومی که عهده دار نقش های متفاوت و یا متصاد با جایگاه اصلی خود بوده اند شده است. روابط‌عمومی‌های دولتی که در دهه 60 عهده دار هر نقشی به جز نقش اصلی ارتباطات، اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی، تحلیل مخاطبان، اعتماد سازی، تعامل، مشارکت و ... بوده اند با شکل‌گیری انجمن روابط‌عمومی و طرح مسائل و چالش های موجود و مطالبه گری به حق از دولت ها و دستگاههای اجرایی دولتی ذیربط در بازه های زمانی مختلف به پوست اندازی و تغییر مسیر و شخصیت بخشی روابط‌عمومی کمک شایانی کردند.


انجمن روابط‌عمومی برابر فلسفه ‌وجودی و ماموریت و اهداف تعیین شده مسیر سخت و صعب و مسئولیتی بس دشوار در این عرصه خطیر که بر عهده گرفته بود بواسطه عدم حمایت های لازم و اعمال سلایق شخصی به مثابه دیگر فعالیت های علمی و اجتماعی و صنفی و حرفه ای در مسیر کار، دستخوش فراز و نشیب ها، قهر و آشتی ها، تحرک و کندی، پویایی و بی رمقی و ظرفیت سازی و ظرفیت سوزی شده است.


اما حقیقت امر این است که صادقانه و واقع ببینانه نباید چشم از حقایق و اتفافات و افراد فرهیخته‌ای بست که با تمام وجود ‌ و با استفاده از امکانات شخصی و سازمانی و بی چشمداشت در طی این سال‌ها کمر همت بستند تا چراغ این انجمن کماکان روشن بماند و اگر در برخی از مواقع حیات این انجمن به نازکی و به باریکی مو رسیده باشد مانع از پاره شدن آن گردد، کسانی که امروز در جمع ما نیستند و از این جهان رخت برببستند و نام و یادشان برقرار است و عزیزانی که بازنشسته و گرد و غبار پیری مو و روی آن را متاثر از خود ساخته است.


اما هر چه بود و هر چه هست و هر چه خواهد آمد با ارزش و در خور تقدیر و تعظیم است و بی تردید این مهم در قامت انجمن روابط‌عمومی مسیری راهبر و اقدام رهگشا برای آیندگان این عرصه خواهد بود.


اعضای هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی ضمن ادای احترام به تلاش های در خور تحسین و ارزشمند گذشتگان و حاضران، بر خود فرض می داند صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسب سالگرد تاسیس این انجمن تقدیم نموده و آرزوی توفیق و سربلندی این انجمن را در مسیر توسعه علمی و عملی و کمک به رشد و بالندگی از ظرفیت های جدید و فناورانه توام با خلاقیت و نوآوری و دانش و تجارب روزآمد از درگاه حضرت حق مسئلت می نماید.»

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد