درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 02:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13302صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 شهریور 1393 - 14:43
انجمن متخصصان روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به منظور ارتقای جایگاه علمی روابط عمومی‌های کشور انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در خرداد ماه سال 1378 تشکیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به منظور ارتقای جایگاه علمی روابط عمومی‌های کشور انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در خرداد ماه سال 1378 تشکیل شد.

این انجمن نهاد تخصصی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که توسط جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تاسیس شده و با مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است.


اهداف
ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین مدرسان، محققان و متخصصان روابط عمومی
کمک به توسعه ادبیات، تحقیقات و پژوهش های بنیادین روابط عمومی
تبادل نظر در مورد تغییر و اصلاح برنامه‌ها و مواد آموزشی دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت روابط عمومی با برقراری هماهنگی و تماس و همکاری با دستگاه های مسوول ذیربط
تهیه، تدوین و انتشار کتب و نشریات ادواری و غیر ادواری تخصصی روابط عمومی
کمک به طراحی و اجرای نظام های اطلاع رسانی و بانک های اطلاعاتی
کمک به توسعه علمی روابط عمومی در ایران و تلاش برای ترسیم الگوی روابط عمومی بومی و ملی
همکاری با تشکل های ملی و بین المللی روابط عمومی و ارتباطات و مبادلات فکری، علمی و فرهنگی میان متخصصان ایرانی و غیر ایرانی
تبیین و تدوین مبانی و اصول اخلاقی روابط عمومی

وظایف/ خدمات
ارایه خدمات مشاوره ای در حوزه روابط عمومی
اقدام و همکاری برای انجام تحقیقات علمی و تخصصی در زمینه روابط عمومی در سطوح ملی و بین المللی
اقدام و همکاری در جهت تدوین اصول و منشور اخلاق حرفه ای
برگزاری گردهمایی های علمی مرتبط با روابط عمومی در سطح ملی، منطقه ای و بین‌المللی
معرفی و تقدیر از متخصصان، پیشکسوتان و استادان ممتاز و نهادهای فعال و تاثیرگذار در زمینه روابط عمومی
انتشار کتب و نشریات علمی درزمینه روابط عمومی
برگزاری نشست ها و کارگاه های علمی آموزشی روابط عمومی
برقراری ارتباط با انجمن ها و مجامع ذیربط ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی

اصول اخلاقی
احترام به قانون
احترام به حقوق تخصصی و موازین اخلاق حرفه ای شامل: صداقت، راستگویی، انصاف، برابری و امانت داری
احترام به آزادی و استقلال حرفه‌ای و تخصصی و دسترسی آزاد و برابر به اطلاعات و دانش
رعایت احترام متقابل و حفظ تشریک مساعی با اعضاء و متخصصان روابط عمومی
ترویج رویکرد علمی و تخصصی و حمایت از استفاده از فناوری های نوین در جهت پیشبرد اهداف حرفه ای
ترویج روحیه وفاداری و احساس مسوولیت اجتماعی
احترام به ضوابط و مقررات و دفاع از حقوق و اهداف انجمن

ساختار سازمانی
ارکان و سازمان انجمن طبق اساسنامه عبارتند از:
مجمع عمومی
هیات مدیره
بازرس یا بازرسان

شرایط عضویت
عضویت در انجمن متخصصان روابط عمومی به صورت‌های افتخاری، حقیقی، پیوسته، وابسته و دانشجویی است که پس از پذیرش اصول اخلاقی انجمن، براساس اساسنامه و با تصویب هیات مدیره تحقق می‌یابد.

اهم طرح‌ها و برنامه‌های انجمن
فعالیت‌های مدیریتی
فعالیت‌های اجرایی و نمایشگاهی
فعالیت‌های آموزشی
فعالیت های انتشاراتی
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسین طباخیان
| 1398/2/7 - 04:19 |     0     0     |
با سلام ممنون از سایت خوبتون می خواستم برای عضویت راهنمایی فرمائید با تشکر

محبوبه محمدی
| 1402/1/7 - 06:26 |     0     0     |
سلام سایت بسیار عالی درخواست عضویت در دپارتمان پژوهش مخاطب شناسی را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد