درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 09:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48013صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 7 آبان 1400 - 00:38
روندهای روابط‌عمومی 2021 که اکنون باید روی آنها تمرکز کنید
جنیفر برسون بنیانگذار Jeneration PR و Profitable PR Pros - دانستن مهم ترین روندهای روابط‌عمومی 2021 به شما کمک می کند تا استراتژی داشته باشید و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. ماندن در صدر روندها به این معنی است که شما با آنچه که مصرف کنندگان در حال حاضر به دنبال آن هستند مرتبط و هدفمند هستید!
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی دائماً در حال تحول است و برای انجام موفقیت آمیز کار خود، باید دقیقاً بدانید که در صنعت چه اتفاقی می افتد! به‌روز ماندن در مورد مهم‌ترین روندهای روابط‌عمومی ۲۰۲۱ به شما کمک می‌کند نتایج شگفت‌انگیزی ایجاد کنید و در عین حال بدانید واقعاً در پشت صحنه چه می‌گذرد.

به عنوان فردی که بیش از 16 سال است که یک آژانس موفق را اداره می کند، شاهد تغییرات بسیار زیادی در چشم انداز روابط‌عمومی هستم!

از آنجایی که هدف من همیشه کمک به سایر حرفه ای های روابط‌عمومی برای موفقیت است... می خواهم از شما حمایت کنم تا در صدر روندها بمانید، به خصوص اکنون که تغییرات زیادی در حال رخ دادن است.

چرا همگام بودن با روندهای روابط‌عمومی 2021 مهم است؟

قبل از اینکه به برخی از روندهای روابط‌عمومی 2021 بپردازیم که باید درباره آنها بدانید، اجازه دهید در مورد چرایی اهمیت آن صحبت کنیم.

روابط‌عمومی همیشه در حال تغییر است. برای ایجاد استراتژی های بی عیب و نقص و ایجاد نتایج چشمگیر برای مشتریان خود، باید بدانید که در صنعت چه اتفاقی می افتد!

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، بخشی از نقش شما این است که مشتریان خود را در مسیر درست هدایت کنید - هم با استراتژی روابط‌عمومی و هم با رویکرد کل نگر شما به توصیه های بازاریابی. برای انجام این کار، باید انگشت خود را روی نبض روابط‌عمومی نگه دارید و بدانید چه چیزی قدیمی است، چه چیزی در راه است و چه چیزی در حال حاضر داغ است.

اگر آماده ارتقای سطح بازی روابط‌عمومی خود هستید، این روندها کلید اصلی هستند. این شش روند روابط‌عمومی در سال 2021 به شما کمک می‌کند تا تلاش‌های روابط‌عمومی را به شکلی استراتژیک با هم ترکیب کنید که اکنون کارآمد است:


1. تمرکز بیشتر بر ارزش های اصلی و مسئولیت اجتماعی خواهد بود

روابط‌عمومی و ارتباطات به طور کلی با تغییر فضای اجتماعی در حال تحول هستند. به هر حال، روابط‌عمومی همه چیز در مورد ارتباط مردم با برندها از طریق داستان سرایی است، بنابراین ما باید روایت را تغییر دهیم تا آنچه مردم نیاز دارند و می خواهند را منعکس کنیم!

این بدان معناست که یکی از بزرگترین روندهای روابط‌عمومی سال 2021، تمرکز شدید بر ارزش های برند یا شرکت (و اقدامات معنی دار که با این ارزش ها همسو هستند) است.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم فقط خواهان پیام‌های فریبنده برند درباره ارزش‌ها نیستند، بلکه می‌خواهند تأثیری را ببینند. مصرف‌کنندگان به شرکت‌ها نگاه می‌کنند تا موضع آن‌ها را در مورد مسائل ببینند، که واقعاً رهبران کسب‌وکار را در کانون توجه قرار داده است.

به عنوان یک حرفه ای روابط‌عمومی، باید مشتریان خود را در مسیر درست هدایت کنید تا ارزش های اصلی را ایجاد کنند، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. مهمتر از آن، باید به آنها کمک کنید تا آنچه را که از نظر ارزشی موعظه می کنند، تمرین کنند.

همه این تغییرات همچنین به این معنی است که تمرکز فزاینده‌ای بر تنوع، حقوق صاحبان سهام و طرح‌های شمول شرکت‌ها وجود دارد. نقش شما این است که یک داستان برند را به روشی مثبت ارایه کنید... بنابراین باید از این تغییر مهم آگاه باشید!


2. ارتباطات حتی برای برندها اولویت بیشتری خواهد داشت

 

این یکی از روندهای روابط‌عمومی 2021 است که باید در مورد آن هیجان زده شوید.

حتی تعداد بیشتری از شرکت‌ها نسبت به قبل حاضرند روی روابط‌عمومی به عنوان یک خدمت با ارزش سرمایه‌گذاری کنند (یا تیمی را در داخل تشکیل دهند). روابط‌عمومی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک اولویت بزرگ برای شرکت هاست.

اکنون می بینیم که روابط‌عمومی گاهی حتی از تبلیغات پولی یا سایر استراتژی ها اولویت بیشتری دارد. به خصوص از آنجایی که چشم انداز رسانه های اجتماعی پولی و ارگانیک به شدت تغییر کرده و کمتر قابل اعتماد شده است، روابط‌عمومی یک استراتژی جامع تر و قابل اعتماد برای رشد است و شرکت ها و رهبران برند این تغییر را تشخیص می دهند!

این بدان معناست که فرصت های بیشتری برای شما وجود دارد تا مشتریان رویایی خود را جذب کنید و در جایگاهی که دوست دارید کار کنید.


3. طرفداران روابط‌عمومی بر رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ تمرکز بیشتری خواهند کرد

در سال 2021، اتکای حتی بیشتر به رسانه های اجتماعی (و استفاده خلاقانه از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط واقعی) وجود دارد.

رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی روابط‌عمومی شما باید بسیار شخصی و خلاق باشند. این امر به ویژه مهم است زیرا محتوای ویدیویی مانند Tiktok و Reels رایج تر است. پلتفرم‌های صوتی مانند Clubhouse نیز به عنوان روشی جدید برای اتصال محبوب‌تر می‌شوند.

تمرکز حتی بیشتر بر روی اینفلوئنسر مارکتینگ خواهد بود - 2020 شاهد رشد عظیمی در این نوع روابط‌عمومی بودیم و این امر همچنان رواج خواهد داشت و حتی بیشتر رشد خواهد کرد.

4. تاکید بر داستان سرایی برند خواهد بود

داستان سرایی روزنامه نگاری برند یکی دیگر از مهم ترین روندهای روابط‌عمومی 2021 است.

به خصوص با اتفاقات سال گذشته، مردم می‌خواهند از مارک‌های مهم خرید کنند و داستان واقعی را روایت کنند. این به ارزش ها و کنشگری که در بالا ذکر شد، پیوند دارد، اما در سطح روزانه تر.

برندها (و طرفداران روابط‌عمومی) باید با احساسات، زندگی و مبارزات مردم ارتباط برقرار کنند. هنگامی که مشتریان بالقوه را بررسی می کنید، در نظر بگیرید که آنها چقدر برای مخاطبان خود جذاب هستند. این بسیار مهم است که به شما کمک کند آنها را به شیوه ای جذاب در اختیار رسانه ها قرار دهید.


5. رهبری فکری مهمتر خواهد بود

رهبری فکری در سال 2021 حتی برای شما به عنوان یک متخصص روابط‌عمومی و برای مشتریانتان قدرتمندتر خواهد شد.

همانطور که به دنبال تبدیل شدن به یک مقام متخصص روابط‌عمومی در جایگاه خود هستید، رهبری فکری بیشتری مورد نیاز خواهد بود. رهبری فکری تخصص شما را نشان می دهد و اکنون بیش از هر زمان دیگری لازم است با مشتریان احتمالی سطح بالا ارتباط برقرار کنید.

 

رهبری فکری همچنین برای تعیین موقعیت رهبران و مدیران برند در سال جاری بسیار مهم خواهد بود. همانطور که با مشتریان خود کار می کنید، باید کمپین ها و محتوای رهبری فکر اجرایی را توسعه دهید. این از تمایل مصرف کنندگان برای همسویی با برندهایی با همان ارزش ها و باورهای اصلی ناشی می شود.

به عنوان یک حرفه ای روابط‌عمومی، شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی کنید تا به رهبران و مشتریان خود یک پلت فرم و صدایی بدهید تا در زندگی مردم تفاوت واقعی ایجاد کنند. سپس، مطمئن شوید که به طور مداوم به دنبال فرصت هایی برای رهبری فکری برای مشتریان خود هستید.

6. میزهای مجازی و رویدادهای مجازی معمول باقی خواهند ماند

رویدادهای خلاقانه دیجیتال (و ترکیبی) همچنان عادی خواهند بود. حرکت از رویدادهای حضوری به مدل‌های مجازی یا ترکیبی فرصت‌های باورنکردنی را برای تیم‌های ارتباطی ایجاد کرده است تا نقش و ارزش خود را تقویت کنند.

رویدادهای آنلاین، مخاطبانی را جذب می‌کنند که ممکن است قبلاً نمی‌توانستند در آن شرکت کنند. این امر تیم های بازاریابی را وادار می کند تا به روش های جدیدی برای جلب توجه خود به صورت آنلاین فکر کنند. اما همچنین به این معنی است که می توانید رویدادهای خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید!

هنگام میزبانی رویدادهای جذاب، باید در مورد نحوه جذب مخاطبان بیشتر تجدید نظر کنید.

برای متخصصان روابط‌عمومی، جلسات کنار میز یک فرصت منحصر به فرد و شخصی برای ارتباط با متخصصان رسانه است. در طول سال گذشته، میزهای مجازی واقعاً محبوبیت پیدا کرده‌اند - و آنها اینجا هستند تا بمانند. به عنوان یکی از روندهای کلیدی روابط‌عمومی 2021، باید بدانید که چگونه میزهای مجازی و رویدادهای مجازی را به طور موثر میزبانی کنید.

دانستن مهم ترین روندهای روابط‌عمومی 2021 به شما کمک می کند تا استراتژی داشته باشید و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. ماندن در صدر روندها به این معنی است که شما با آنچه که مصرف کنندگان در حال حاضر به دنبال آن هستند مرتبط و هدفمند هستید!

 

منبع انگلیسی: linkedin

منبع فارسی: شارا

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد