درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47892صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 19 مهر 1400 - 09:43
اطلاع رسانی هوشمند سرفصل اصلی ماموریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد/ انتصاب مدیرکل روابط عمومی
هدایت و نظارت تخصصی بر فعالیت واحدهای روابط عمومی استانی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها؛ سنجش افکار عمومی و نظر خواهی از مردم در چارچوب وظایف و مأموریت های وزارتخانه از دیگر اولویت های برنامه ای مورد تأکید وزیر اقتصاد برای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حکم انتصاب فرشاد فتوت به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه بر طراحی شیوه های مناسب برای پیشبرد برنامه ها، راهبردها و اقدامات اجرایی وزارت اقتصاد؛ اطلاع رسانی و اقدام به موقع و هوشمند، پایش رسانه های گروهی داخلی و بین المللی، انعکاس و تشریح دیدگاه ها، سیاست ها، برنامه ها، طرح ها و فعالیت های وزارتخانه در سطح جامعه؛ ایجاد زمینه برقراری حسن ارتباط بین مردم، فعالان اقتصادی و مسئولان و مدیریت محتوای پایگاه‌های اطلاع رسانی الکترونیک وزارتخانه به عنوان‌ اولویت های برنامه های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد تأکید کرد.

به گزارش شارا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران( شادا) هدایت و نظارت تخصصی بر فعالیت واحدهای روابط عمومی استانی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها؛ سنجش افکار عمومی و نظر خواهی از مردم در چارچوب وظایف و مأموریت های وزارتخانه از دیگر اولویت های برنامه ای مورد تأکید وزیر اقتصاد برای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد است.

بر اساس این گزارش فرشاد فتوت دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک است و مسئولیت هایی چون سردبیری خبرنگاران سیاسی؛ سردبیری ارشد تحریریه بخش های مختلف خبری رسانه ملی، مدیریت گروه برنامه های زنده و گفتگو محور و مدیریت طرح و برنامه شبکه بین المللی خبر و همچنین مدیر کلی روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را در کارنامه کاری خود دارد .
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد