درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47792صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 4 مهر 1400 - 14:32
نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران - یک مدیر روابط‌عمومی آگاه باید تمام شرایط لازم و صلاحیت حرفه ای کافی داشته باشد تا بتواند بار سنگینی را از دوش مسئولین بردارد. بدیهی است آنان که راه پاسخگویی شفاف را باور ندارند به روابط‌عمومی هم نیاز ندارند و فقط جایگاه تبلیغات و تشریفات برای آنها کافی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیران ما چه میزان روابط‌عمومی را می شناسند و نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست.


چند سالی است که بار دیگر مسئولین، برای روابط‌عمومی های ما عناوین خاصی تعریف کرده اند روابط‌عمومی و اطلاع رسانی، روابط‌عمومی و آموزش عمومی، روابط‌عمومی و امور بین الملل، مدیریت ارتباطات، روابط‌عمومی و مسئولیت های اجتماعی، مدیریت راهبردی و روابط‌عمومی، روابط‌عمومی و اموراجتماعی، روابط‌عمومی و برندینگ، دفتر ریاست و روابط‌عمومی، مدیریت برند، روابط‌عمومی و بازاریابی، روابط‌عمومی و تبلیغات، روابط‌عمومی و تشریفات و.....


برخی از ما که سالهای اول انقلاب را نیز تجربه کرده ایم به خاطر داریم به دلیل عدم شناخت مسئولین از روابط‌عمومی عناوین مختلفی برای روابط‌عمومی تعریف کرده و حتی روابط‌عمومی را تعطیل هم کردند.


تعریف روابط‌عمومی از ابتدا تا کنون یک جمله ساده اس "آینه تمام نمای سازمان" ساده و مختصر و تمام کتاب ها و سخنرانی ها و نوشته ها در همین جمله نهفته است و تمام تعاریف بالا را در بر می گیرد و کارشناسان روابط‌عمومی باید به تمام آنچه گفته می شود مسلط باشد.

 

معلوم نیست پس از سال ها سختی برای معرفی روابط‌عمومی به جامعه چرا بار دیگر به عقب رفته ایم و مفهوم روابط‌عمومی را درک نکرده و شناختی از آن در بین مسئولین ما وجود ندارد و زبانم لال برخی از مسئولین ما روش دیکتاتوری برگزیده و
برای عدم شفاف سازی و پاسخگویی و پنهان کاری دیگر نیازی به روابط‌عمومی ندارند و همه آنچه کوتاه بیان کردم بهانه است.


امروز دولت جدید وارث یکسری بدعهدی ها، تبلیغات گمراه کننده وعده های غیر قابل اجرا و بحران های  مختلف مانند ویروس کرونا، آب، برق، فاضلاب، تعطیلی مراکز بزرگ صنعتی، کاهش راندمان کشاورزی .... است. آیا زمان آن نرسیده که با مردم شفاف باشیم و معضلات و مشکلات را با مردم در میان گذاشته و  مردم را دعوت به همکاری کنیم تا شاید دزدی ها، رانت‌ها، سو استفاده از نا آگاهی مردم تغییر یابد. برای رفع این بحران ها و معضلات نیازمند کارشناسان و متخصصین افکار عمومی هستیم که در غالب "روابط‌عمومی" می توانند عصای دست مدیران جدید باشند و اجازه ندهیم هر فرد غیر متخصصی را برای این منظور دعوت به همکاری کنند.

 

 یک مدیر روابط‌عمومی آگاه باید تمام شرایط لازم و صلاحیت حرفه ای کافی داشته باشد تا بتواند بار سنگینی را از دوش مسئولین بردارد. بدیهی است آنان که راه پاسخگویی شفاف را باور ندارند به روابط‌عمومی هم نیاز ندارند و فقط جایگاه تبلیغات و تشریفات برای آنها کافی است.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد