درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47773صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 2 مهر 1400 - 10:52
3 نکته درباره ارتباط بهتر مدیران و کارکنان
برگزاری جلسه‌های تک به تک با کارکنان، از کلیدهای موفقیت مدیران است. می توان چنین نشست هایی را از ارزشمندترین و بامعنا ترین کارهای هفتگی مدیران دانست. اگر این جلسه ها درست برگزار شود، هم مدیران و هم کارکنان از آثار مثبت آن بهره می برند. افزایش رضایت شغلی و بهبود عملکردها در سازمان، ازجمله پیامدهای مثبت این نشست هاست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به عنوان یک مدیر باید تک به تک با کارکنان صحبت کنید. اما این کار چطور به بهترین شکل انجام می شود؟

برگزاری جلسه‌های تک به تک با کارکنان، از کلیدهای موفقیت مدیران است. می توان چنین نشست هایی را از ارزشمندترین و بامعنا ترین کارهای هفتگی مدیران دانست. اگر این جلسه ها درست برگزار شود، هم مدیران و هم کارکنان از آثار مثبت آن بهره می برند. افزایش رضایت شغلی و بهبود عملکردها در سازمان، ازجمله پیامدهای مثبت این نشست هاست.

این نشست ها تنها یک جاده یک طرفه برای شما و گروهتان نیست و باید فرصت به اشتراک گذاشتن بازخوردها را در آن جدی گرفت. بررسی های سایت کارآفرین درسال 2021 نشان داد زمانی که نشست های دونفره مدیران و کارکنان با به اشتراک گذاشتن دیدگاه های دوطرف همراه است، کارکنان بیشتر از شغل خود احساس رضایت می کنند.

 

اما چالش زمانی ایجاد می شود که برگزاری عجولانه این جلسه ها برای ارائه گزارش های کاری، به بی نظمی دامن زده و ارزش های بالقوه آن را کم کند. مهم است که مدیران به طور منظم با کارکنان موضوعات را بررسی کنند اما چطور باید از این زمان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد؟ مت تاکر، مدیرعامل کوئن، در سایت کارآفرین به چند نکته مهم در این باره اشاره کرده است

1.خلق یک محیط امن

ایجاد امنیت روانی در گروه ها یکی از مهم ترین اولویت ها برای رسیدن به بیشترین بازدهی در نشست های کاری است. اما این یعنی چه؟ یعنی در گروه فضای به اشتراک گذاشتن محترمانه ایده و نظرها را ایجاد کنیم. اگر کارکنان برای به اشتراک گذاشتن نظراشان احساس امنیت و راحتی کنند، صادقانه صحبت می کنند و این، نه تنها به ایجاد اعتماد می انجامد بلکه اتحاد بین کارکنان و با مدیران را تقویت می کند. پیامد این، کمک به افزایش رضایت شغلی و بهره وری است. اما چطور می توان چنین فضایی را ایجاد کرد؟

فراتر از موضوعات کاری حرف بزنید

نشست های کاری را با موضوعاتی آغاز کنید یا به پایان ببرید که لزوما ربطی به کار و مسئولیت های کارکنان ندارد. مثل برنامه آخر هفته، رویدادهای خاص در زندگی کارکنان و حتی برنامه آن ها برای ناهار.

قانون بگذارید

از اعضای گروه بپرسید با چه روش هایی برای دریافت باخوردهای شما موافقند. ترجیح خودتان را هم به آن ها برای نحوه ارتباط توضیح دهید. به طور مشخص درباره سبک، شکل و مدت زمان و تعداد نشست ها با آن ها صحبت کنید و رویکردهایتان را بهم نزدیک کنید.

سروقت حاضر شوید

ساده بگویم، اینکه دیر به نشست ها بروید یا برنامه ها را تغییر دهید، پیام خوبی ندارد.

2.اولویت داشتن

در یک جهان کامل، شما و کارکنان براساس یک اولویت همکاری می کنید، اما جهان امروز ما کامل نیست. فشار کارهای روزمره و برنامه های فشرده اغلب جلوتر از ما حرکت می کند. زمانی که هیچ اولویتی ندارید، مکالمات شما با کارکنان به طور معمول به تاکتیک های روزانه در محیط کار محدود می شود.

3.بلند مدت فکر کنید، در کوتاه مدت عمل کنید

اگر در نشست های دو نفره با کارکنان بر موضوعات و مسائل اخیر تمرکز کنید، ممکن است کارکنان کمتر به اهداف کلی شرکت و اهداف حرفه ای خودشان توجه کنند. هم چنین شما باید به رشد طولانی مدت و توسعه شغلی کارکنان خود دقت کنید. این توجه ثابت می کند شما به رفاه کارکنان و حمایت از خواسته های آنان توجه دارید. در واقع هنر یک مدیر پیوند زدن بین اهداف شرکت و خواسته های کارکنان است. این کار، این درک را در کارکنان تقویت می کند که نشست های روزانه شما و آن ها، همه را به سمت هدف بزرگتری هدایت می کند.

منبع: tccim

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد