درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 23:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47763صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 29 شهریور 1400 - 21:17
هفت یادآوری برای مدیران جدید روابط‌عمومی
امیرعباس تقی‌پور مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات - طبیعی است با تغییر دولت‌ها و استقرار وزیران جدید، ترکیب مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی نیز دستخوش تغییرات شود. اگر انتصاب مدیران جدید بر مبنای اصول و ویژگی‌های حرفه‌ای رقم بخورد، به‌طور حتم این تغییرات به نفع سازمان، مردم و ارتقای روابط‌عمومی تمام خواهد شد و مدیران تازه‌نفس و دارای انگیزه قوی قادر به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خود خواهند شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طبیعی است با تغییر دولت‌ها و استقرار وزیران جدید، ترکیب مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی نیز دستخوش تغییرات شود. اگر انتصاب مدیران جدید بر مبنای اصول و ویژگی‌های حرفه‌ای رقم بخورد، به‌طور حتم این تغییرات به نفع سازمان، مردم و ارتقای روابط‌عمومی تمام خواهد شد و مدیران تازه‌نفس و دارای انگیزه قوی قادر به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خود خواهند شد. با تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیران جدید روابط‌عمومی، هفت توصیه یادآوری می‌شود، شاید مفید واقع شود.
 
 ۱ - تمام مدیران قبل از ما با هدف بهبود کیفیت و اثربخشی بیشتر، مسئولیت پذیرفته بودند. از آن‌ها بخواهیم تجربه‌های‌شان را در اختیارمان قرار دهند. سعی نکنیم همه‌چیز را از ابتدا خودمان تجربه کنیم. به اقداماتی که مستند کرده‌اند رجوع کنیم و به مستند کردن اقدامات خود در طول دوران مسئولیت‌مان وفادار باشیم.
 
 ۲- روابط‌عمومی بخش بسیار مهمی از سازمان است اما همه سازمان نیست. تلاش نکنیم بار مسئولیت تمام واحدهای سازمانی را به دوش بکشیم. با این کار فقط بار مسئولیت روابط‌عمومی را سنگین‌تر و حرکتش را کُندتر می‌کنیم. این موضوع با همکاری و هماهنگی با سایر واحدها در منافات نیست.
 
 ۳ - بسیار گفته و شنیده می‌شود که مدیران ارشد به روابط‌عمومی اهمیت نمی‌دهند. به نظر می‌رسد این گزاره‌، پرتکرار و تا حدی خسته‌کننده شده است، آن ‌هم در زمانه‌ای که روابط‌عمومی و ارتباطات نقش پررنگ‌شان در دستیابی به اهداف سازمانی را هر روز بیش از گذشته به رخ می‌کشند. روابط‌عمومی حرفه‌ای با مجموعه‌ای از توانمندی‌های علمی و عملی، قادر به جلب نظر مدیران ارشد برای پیشبرد برنامه‌های حرفه‌ای خود خواهد بود.
 
 ۴- مراقب باشیم به ورطه روزمر‌گی نیفتیم. گستردگی کار و مسئولیت روابط‌عمومی‌ها از یک طرف و گذشت سریع زمان، باعث بی‌توجهی به برخی از کارهای ضروری و نیازمند به مطالعه و وقت‌گذاری بیشتر می‌شود. اولویت‌‌بندی و تعهد به انجام دو یا سه کار بنیادین را در طول مدت مدیریت خود فراموش نکنیم.
 
 ۵ - به دلایل مختلف، از جمله سرعت تغییرات تکنولوژیکی، عدم انگیزه کافی و کیفیت بخشی از نیروهای شاغل در روابط‌عمومی‌ها و ساختار بوروکراسی و عمدتاً مسئله‌دار سازمان‌ها، انجام همه امور و پاسخ به تمام توقعات ذی‌نفعان، از عهده ما خارج است. برون‌سپاری بخشی از کارها ضروری و غیرقابل‌اجتناب است.
 
 ۶ – تا جای ممکن خود و همکاران‌مان و حتی مدیران ارشدمان را از طریق آموزش‌های مستمر، به‌روز نگه داریم. کسب و ارتقای مهارت و افزایش شناخت و آگاهی در خصوص مسائل جدید و یافتن راه‌حل‌ها با آموزش مداوم نسبت مستقیم دارند.
 
 ۷ - اگر اهمیت بهبود و افزایش کیفیت ارتباطات درون‌سازمانی بیشتر از ارتباطات برون‌سازمانی نباشد، کمتر نیست. در حال حاضر مسائل متعددی که مهم‌ترین آن‌ها اقتصاد، شیوع کرونا و کاهش امید و اعتماد به سیستم‌های دولتی است، بر رفتار کارکنان سازمان‌ها نیز اثرات منفی گذاشته‌اند. برنامه‌ریزی و اقدام برای دستیابی به سطح مناسبی از ارتباطات درون‌سازمانی را موردتوجه قرار دهیم.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد