درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:37   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47763صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 29 شهریور 1400 - 21:53
هفت یادآوری برای مدیران جدید روابط‌عمومی
امیرعباس تقی‌پور مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات - طبیعی است با تغییر دولت‌ها و استقرار وزیران جدید، ترکیب مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی نیز دستخوش تغییرات شود. اگر انتصاب مدیران جدید بر مبنای اصول و ویژگی‌های حرفه‌ای رقم بخورد، به‌طور حتم این تغییرات به نفع سازمان، مردم و ارتقای روابط‌عمومی تمام خواهد شد و مدیران تازه‌نفس و دارای انگیزه قوی قادر به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خود خواهند شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طبیعی است با تغییر دولت‌ها و استقرار وزیران جدید، ترکیب مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی نیز دستخوش تغییرات شود. اگر انتصاب مدیران جدید بر مبنای اصول و ویژگی‌های حرفه‌ای رقم بخورد، به‌طور حتم این تغییرات به نفع سازمان، مردم و ارتقای روابط‌عمومی تمام خواهد شد و مدیران تازه‌نفس و دارای انگیزه قوی قادر به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خود خواهند شد. با تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیران جدید روابط‌عمومی، هفت توصیه یادآوری می‌شود، شاید مفید واقع شود.
 
 ۱ - تمام مدیران قبل از ما با هدف بهبود کیفیت و اثربخشی بیشتر، مسئولیت پذیرفته بودند. از آن‌ها بخواهیم تجربه‌های‌شان را در اختیارمان قرار دهند. سعی نکنیم همه‌چیز را از ابتدا خودمان تجربه کنیم. به اقداماتی که مستند کرده‌اند رجوع کنیم و به مستند کردن اقدامات خود در طول دوران مسئولیت‌مان وفادار باشیم.
 
 ۲- روابط‌عمومی بخش بسیار مهمی از سازمان است اما همه سازمان نیست. تلاش نکنیم بار مسئولیت تمام واحدهای سازمانی را به دوش بکشیم. با این کار فقط بار مسئولیت روابط‌عمومی را سنگین‌تر و حرکتش را کُندتر می‌کنیم. این موضوع با همکاری و هماهنگی با سایر واحدها در منافات نیست.
 
 ۳ - بسیار گفته و شنیده می‌شود که مدیران ارشد به روابط‌عمومی اهمیت نمی‌دهند. به نظر می‌رسد این گزاره‌، پرتکرار و تا حدی خسته‌کننده شده است، آن ‌هم در زمانه‌ای که روابط‌عمومی و ارتباطات نقش پررنگ‌شان در دستیابی به اهداف سازمانی را هر روز بیش از گذشته به رخ می‌کشند. روابط‌عمومی حرفه‌ای با مجموعه‌ای از توانمندی‌های علمی و عملی، قادر به جلب نظر مدیران ارشد برای پیشبرد برنامه‌های حرفه‌ای خود خواهد بود.
 
 ۴- مراقب باشیم به ورطه روزمر‌گی نیفتیم. گستردگی کار و مسئولیت روابط‌عمومی‌ها از یک طرف و گذشت سریع زمان، باعث بی‌توجهی به برخی از کارهای ضروری و نیازمند به مطالعه و وقت‌گذاری بیشتر می‌شود. اولویت‌‌بندی و تعهد به انجام دو یا سه کار بنیادین را در طول مدت مدیریت خود فراموش نکنیم.
 
 ۵ - به دلایل مختلف، از جمله سرعت تغییرات تکنولوژیکی، عدم انگیزه کافی و کیفیت بخشی از نیروهای شاغل در روابط‌عمومی‌ها و ساختار بوروکراسی و عمدتاً مسئله‌دار سازمان‌ها، انجام همه امور و پاسخ به تمام توقعات ذی‌نفعان، از عهده ما خارج است. برون‌سپاری بخشی از کارها ضروری و غیرقابل‌اجتناب است.
 
 ۶ – تا جای ممکن خود و همکاران‌مان و حتی مدیران ارشدمان را از طریق آموزش‌های مستمر، به‌روز نگه داریم. کسب و ارتقای مهارت و افزایش شناخت و آگاهی در خصوص مسائل جدید و یافتن راه‌حل‌ها با آموزش مداوم نسبت مستقیم دارند.
 
 ۷ - اگر اهمیت بهبود و افزایش کیفیت ارتباطات درون‌سازمانی بیشتر از ارتباطات برون‌سازمانی نباشد، کمتر نیست. در حال حاضر مسائل متعددی که مهم‌ترین آن‌ها اقتصاد، شیوع کرونا و کاهش امید و اعتماد به سیستم‌های دولتی است، بر رفتار کارکنان سازمان‌ها نیز اثرات منفی گذاشته‌اند. برنامه‌ریزی و اقدام برای دستیابی به سطح مناسبی از ارتباطات درون‌سازمانی را موردتوجه قرار دهیم.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد