درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47708صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 22 شهریور 1400 - 13:08
خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط‌عمومی‌های جدید و اثرگذار: بازتعریف روابط‌عمومی‌ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی)
سخنران: دکتر سعیدرضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران - دکتر سیدسعیدرضا عاملی در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران (۱۹ آذر ۹۶) اظهارکرد: ظهور فناوری‌های جدید این شرایط را ایجاد کرده است تا از روابط‌عمومی حضوری عبور کرده و با استفاده از ارتباط شبکه‌ای به روابط‌عمومی دو فضایی انتقال پیدا کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به لزوم انتقال روابط‌عمومی قدیم به روابط‌عمومی جدید، گفت: روابط‌عمومی‌ها نباید بوق و بلندگوی تبلیغاتی سازمانها و دستگاهها باشند.


دکتر سیدسعیدرضا عاملی در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران (۱۹ آذر ۹۶) اظهارکرد: ظهور فناوری‌های جدید این شرایط را ایجاد کرده است تا از روابط‌عمومی حضوری عبور کرده و با استفاده از ارتباط شبکه‌ای به روابط‌عمومی دو فضایی انتقال پیدا کنیم.


وی ادامه داد: این بازنگری درمدل‌های مدیریتی به منظور رسیدن به حکمرانی خوب برخواسته از الزامات ارتباطی جدید است و توجه ویژه‌ای به کیفیت زندگی و افزایش رضایت‌مندی دارد.


عضو شورای عالی فضای مجازی به شاخص‌های روابط‌عمومی خلاق در تعالی سازمان پرداخت و افزود: شاخص‌های روابط‌عمومی را می‌توان به روابط‌عمومی دو فضایی، داده مبنا، پیشرفت‌گرا و عملکرد براساس شناخت مساله و حل آن تقسیم کرد، این روابط‌عمومی همیشه معطوف به کمال بوده است و به دنبال ایجاد و شادی نشاط اجتماعی است.


به گفته عاملی برای رسیدن به روابط‌عمومی خوب خلاقیت می‌بایست در مسیر پنج انتقال قرار گیرد، این مسیرها شامل انتقال از روابط‌عمومی مبهم به شفاف، انتقال از روابط‌عمومی کند و تاخیری به روابط‌عمومی به لحظه و قابل دسترس، انتقال روابط‌عمومی احساسی و توجیه کننده به روابط‌عمومی واقعیت‌گرا و عقلانی، انتقال از روابط‌عمومی خاموش به پاسخگو و انتقال از روابط‌عمومی موردی به روابط‌عمومی سیستمی یا الگوریتمی است.


این مدرس دانشگاه افزود: یکی از ویژگی‌های امروز جهان معاصر تنهایی و خاموشی افراد در ارتباطات است و روابط‌عمومی می‌بایست از طریق تقویت ارتباطات به کاهش انزواء و تنهایی اجتماعی افراد برسد.


عضو شورای عالی فضای مجازی ابراز داشت: در مورد رسیدن به خلاقیت درست عمومی ناشی از تامین اعتماد درجهان باید خلاقیت را در بخش‌هایی همچون تغییر در نگرش فضای سازمان، تغییر در ساختار سازمان، تغییر در ارتباطات سازمانی درون‌زا انگاره‌های ذهنی منفی درباره قومیت‌ها و جایگاه سازمانی پیگیری کرد.


عاملی با بیان اینکه فضای مجاز فضای باز تولید است، بیان داشت: فضای مجازی یک فضا بازنمایی محسوب می‌شود و اگر ما از این فضای دوم در کنار فضای اول رسانه استفاده کنیم قطعا یک روابط‌عمومی موفق خواهیم داشت.


وی ادامه داد: ایجاد یک قابلیت بین فضا رسانه و فضا مجازی امروز امکان‌پذیر شده است، ما نباید فضای مجازی را به قیمت ضعیف شدن ارتباطات انسانی رها کنیم، روابط‌عمومی دو فضایی براساس اقدامات یک سازمان دسته‌بندی می‌شود.


عضو شورای عالی فضای مجازی در خصوص خلاقیت و تاثیر آن در کار گفت: خلاق کوانتوم خلاقیتی است که کسی تا به حال آن را خلق نکرده است و خلاقیت باید منشاء پیشرفت بشود و اگر خلاقیت نباشد موجب پسرفت نیز ممکن است بشود.


عاملی ابراز کرد: روابط‌عمومی دریافت موضوعات متعدد است و خلاقیت باید این مشکل را که در هر عرصه روابط‌عمومی رخ می‌دهد را کشف کند، خلاقیت باید وضعیت بهتری را در روابط‌عمومی ایجاد کند، اینکه ما بتوانیم یک راه حلی را ارائه کنیم که شادابی و نشاط بیشتری را برای اعضاء ایجاد کند یک راه‌حل تسهیل روابط است.


وی ادامه داد: روابط‌عمومی اگر یک هدف متعالی داشته باشد می‌تواند پیشرفت کند، خلاقیت موجب می‌شود کلیشه و تکرار از بین برود، خلاقیت نیاز دارد که یک عرصه جدیدی برای زندگی ایجاد کند، یک سازمان و روابط‌عمومی آن باید از انتشار اخبار هیجانی که او را از کار دور کند فاصله پیدا کند.


عضو شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: مردم امروز در فضای مجازی خود زندگی خود را انجام می‌دهند و تنهایی و انزواء منشا بدبختی شده است، ما نیازمند یک تبادل احساسات در محیط هستیم، روابط‌عمومی‌ها برای موفقیت در کار خود باید میزان تنهایی افراد را بشناسند.


وی گفت: روابط‌عمومی و مدیریت نباید به عنوان بلندگوی یا بوق تبلیغاتی سازمان باشند.
 

لینک دانلود: http://kpri.ir/?p=6682

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد