درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47578صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 14 مرداد 1400 - 09:35
امکان «یک‌بار ببینید» واتس‌اپ برای حذف عکس‌ها و ویدیوها
واتس‌اپ امکان جدیدی عرضه کرده است که تصاویر و ویدیوها ناپدید می‌شوند و فقط یک بار قابل مشاهده‌اند. این ویژگی جدید، موسوم به «یک بار ببین View Once» به کاربران امکان می‌دهد فایل‌هایی را بفرستند که بعد، به محض باز شدن از چت محو می‌شوند.
  


 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| واتساپ امکان جدیدی عرضه کرده است که تصاویر و ویدیوها ناپدید می‌شوند و فقط یک بار قابل مشاهده‌اند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، این ویژگی جدید، موسوم به «یک بار ببین View Once» به کاربران امکان می‌دهد فایل‌هایی را بفرستند که بعد، به محض باز شدن از چت محو می‌شوند.
 
 این شرکت اشاره کرد که ویژگی جدید به آزادسازی فضای حافظه گوشی تلفن و گفت‌و‌گوها کمک خواهد کرد اما علاوه بر این، هدف اصلی امکان به‌اشتراک‌گذاری محرمانه‌تر فایل‌ها بوده است.
 
 این شرکت «عکس لباس‌های جدیدی که در فروشگاه امتحان کرده‌اید، واکنشی سریع به لحظه‌ای خاص، یا مواردی حساس مثل رمز عبور وای‌فای» را مثال زده است.
 
 بنا بر اعلام واتس‌اپ، هر فایلی که با استفاده از ویژگی جدید فرستاده شود نماد «یک بار» خواهد داشت و پس از اینکه باز شود دارای علامت «بازشده» خواهد بود تا مشخص شود در گفت‌و‌گو چه اتفاقی افتاده است.
 
 واتس‌اپ اعلام کرد امکان جدید از آغاز این هفته در دسترس همه خواهد بود. برای استفاده از این ویژگی، برنامک واتس‌اپ باید به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شود.
 
 در اسناد پشتیبانی واتس‌اپ آمده است «رسانه‌های رمزگذاری‌شده ممکن است تا چند هفته پس از ارسال روی سرورهای واتس‌اپ ذخیره شوند».
 
 در ادامه گفته شده است چنانچه به عقیده کاربران محتوای رسانه‌ای که از طریق ابزار تک‌مشاهده به واتس‌اپ ارسال شده ناقض قوانین این شرکت است، همچنان این امکان را دارند که موارد را گزارش دهند. واتس‌اپ قادر است عکس یا ویدیو را مشاهده کند.
 
 واتس‌اپ تاکید کرده است این شرکت در راستای تمرکز کلی‌اش بر مسئله حفظ حریم خصوصی، در نظر دارد به سمت‌و‌سویی برود که پیام‌ها و گفت‌و‌گوها موقتی‌تر باشند، به‌جای اینکه برای همیشه ثبت و ضبط شوند.
 
 ویل کت‌کارت، رئیس شرکت واتس‌اپ، در ماه ژوئن به ایندیپندنت گفت: «فکر می‌کنیم افراد بسیاری این گزینه‌ها را انتخاب خواهند کرد، فکر می‌کنیم معیاری عادی خواهد شد. البته به‌مرور زمان‌ــ هنوز به آن‌جا نرسیده‌ایم.»
 
 «اما فکر می‌کنم وقتی این مسئله آسان‌تر شود، مردم به مزایای نگهداری نکردن همیشگی سوابق همه چیز پی خواهند برد. زیرا پیام‌هایشان خصوصی می‌ماند، زیرا به آن‌ها امکان امنیت بیشتر می‌دهد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد آزادانه حرف بزنند.»
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد