درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32890صفحه نخست » دوشنبه، 21 اسفند 1396 - 16:40
واتساپ
واتس‌اَپ (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده‌است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واتس‌اَپ (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده‌است.

 

مؤسس شرکت و سازنده این برنامه یان کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند اندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری و سیمبیان است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند.

 

 این پیام رسان در دی ماه ۱۳۹۴ اعلام کرد که برای همیشه رایگان خواهد بود پیش از آن این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان بود و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت می‌شد.

 

 همچنین مدیر واتس اَپ در تاریخ ۱۸ فروردین ۹۵ اعلام کرد که تمامی پیام‌ها و تماس‌های این مسنجر به صور کامل رمز نگاری می‌شوند. واتس اَپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس‌ام‌اس یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند.

 

واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۳۰۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند. در اوایل فوریه ۲۰۱۶ واتس آپ اعلام کرد که تعداد مشترک‌های شبکه از مرز یک میلیارد نفر گذشت.

 

در تاریخ ۱ بهمن سال ۱۳۹۲ اعلام شد این برنامه ماهانه ۴۳۰ میلیون کاربری که حداقل در ماه یک بار استفاده می‌کند دارد و روزانه بیش از ۵۴ میلیارد پیام کوتاه جابه‌جا می‌کند که با توجه به این آمار رکورد ارسال پیام کوتاه در روز در جهان شکسته شد.

 

منابع



http://www.zoomit.ir/2016/1/18/27993/whats-app-free/
«Die mysteriöse Story von Whatsapp» ‎(آلمانی)‎. Financial Times Deutschland، ۲۰۱۳. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
«The Quiet Mobile Giant: With 300M Active Users, WhatsApp Adds Voice Messaging» ‎(انگلیسی)‎. Dow Jones & Company Inc.، ۲۰۱۳. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
«WhatsApp: 9 praktische Funktionen für Profis» ‎(آلمانی)‎. SOFTONIC INTERNATIONAL S.L. بازبینی‌شده در ۲۰ اوت ۲۰۱۳.
http://www.phonearena.com/news/WhatsApp-handles-more-than-50-billion-messages-daily-figure-might-exceed-daily-SMS-volume_id51605

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمد
| 1401/5/6 - 16:36 |     0     0     |
سلام


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد