درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:54   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47497صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 24 تیر 1400 - 14:04
تجربه روابط‌عمومی در آسیا
تأسیس این بازار جدید، دائماً به افزایش سطح فعالیت‌های روابط‌عمومی در این قاره نیاز دارد، اما قاره آسیا با وجود میراث غنی و ظرفیت گسترده خود، در زمینه آموزش روابط‌عمومی بی‌تحرک باقی مانده است. تردیدی نیست که انجام تحلیل‌های تجربی در زمینه حرفه روابط‌عمومی در آسیا و استفاده از این یافته‌ها در آموزش روابط‌عمومی مدت زیادی به تأخیر افتاده است.
  

آسیا از نظر محدوده جغرافیایی و جمعیت، بزرگترین و علاوه بر آن پیچیده‌ترین منطقه است. در دهه‌های گذشته، کشورهای آسیایی مانند چین و هند به عنوان بازارهایی بزرگ و مهم برای همکاری‌های چندملیتی ظهور کرده‌اند. این نوع فرآیند تجارت بین ملل در آسیا، آشکارا طی نهمین نشست «آسه‌آن» که در جزیره بالی در اندونزی، در 18 اکتبر 2003 برگزار شد به گسترش خود ادامه داد.

 

در این نشست آسه‌آن (مؤسسه ملل آسیای جنوب شرقی) که 10 کشور در آن شرکت داشتند، موافقت‌نامه‌های تجاری و امنیتی دو جانبه توسط کشورهای چین، ژاپن،‌ کره جنوبی و هند امضاء شد. هدف از این موافقت‌نامه‌ها، تأسیس ناحیه بازرگانی عظیم در قاره آسیا- که بیش از 60 درصد جمعیت دنیا را در بر می‌گیرد- بود.

 

تأسیس این بازار جدید، دائماً به افزایش سطح فعالیت‌های روابط‌عمومی در این قاره نیاز دارد، اما قاره آسیا با وجود میراث غنی و ظرفیت گسترده خود، در زمینه آموزش روابط‌عمومی بی‌تحرک باقی مانده است. تردیدی نیست که انجام تحلیل‌های تجربی در زمینه حرفه روابط‌عمومی در آسیا و استفاده از این یافته‌ها در آموزش روابط‌عمومی مدت زیادی به تأخیر افتاده است.
 

لینک مقاله:

 

http://kpri.ir/product/تجربه-روابط‌عمومی-در-آسیا/

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد