درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:05   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47145صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 2 خرداد 1400 - 09:27
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: کار رسانه ای و روابط عمومی از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است
کار رسانه ای و روابط عمومی به دلیل روبرو بودن با نظرات، افکار و دیدگاه های مختلف از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا فعالان در عرصه روابط عمومی لازم است تا دقت نظر کافی و تخصص بالا در این زمینه را داشته باشند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط‌عمومی فولاد مبارکه ضمن تبریک روز روابط عمومی اظهار کرد: کار رسانه ای و روابط عمومی به دلیل روبرو بودن با نظرات، افکار و دیدگاه های مختلف از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که می‌تواند یک جامعه را نسبت به آن سازمان علاقه مند کند و یا آن را مورد انتقاد قرار دهد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، حمیدرضا عظیمیان در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: امروزه میزان تحولات در بخش‌های مختلف به حدی سرعت گرفته است که اگر همگام با تغییرات حرکت نکنیم، از پیشرفت در بسیاری از بخشها عقب خواهیم ماند و نمی توانیم خودمان را با تغییرات تطبیق دهیم.
 
 حساسیت بسیار بالای کار روابط عمومی
 
 وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: کار رسانه ای و روابط عمومی به دلیل روبرو بودن با نظرات، افکار و دیدگاه های مختلف از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا فعالان در عرصه روابط عمومی لازم است تا دقت نظر کافی و تخصص بالا در این زمینه را داشته باشند.
 
 عظیمیان در ادامه به اهمیت مخاطب در مباحث رسانه ای اشاره کرد و افزود: نکته بعدی موضوع مخاطب شناسی و طبقه بندی مخاطبین است که در کار روابط عمومی بسیار بسیار با اهمیت است. به این شکل که باید در حیطه کار روابط عمومی، شناسایی صحیح مخاطبان و اطلاع رسانی دقیق و تخصصی ویژه هر مخاطب صورت بگیرد.
 
 قوی ترین؛ سریع ترین است!
 
 عظیمیان با بیان این مطالب افزود: از زمانی که کرونا در جهان شیوع پیدا کرد، شرایط برای نوع فعالیت در بخشهای مختلف تغییر یافت؛ در واقع میتوان گفت که در شرایط فعلی قوی ترین؛ سریع ترین است! یعنی برنده اصلی کسی است که بتواند سرعت عمل بیشتری در کار خود داشته باشد و از تکنولوژی‌های نوین برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کند.
 
 وی افزود: برای مثال تا پیش از به وجود آمدن شرایط فعلی، تنها تعداد محدودی از افراد ثروتمند امکان حضور در دانشگاه‌های بزرگ دنیا را داشتند، اما با تغییر در روش تدریس در دانشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌های درس به صورت آنلاین، شرایط به طور کلی تغییر پیدا کرده است.
 
 روابط عمومی می تواند کل جامعه را به یک سازمان علاقه مند کند
 

 عظیمیان معتقد است، عملکرد افراد فعال در حوزه روابط عمومی و نوع تبلیغاتی که برای مجموعه خود انجام میدهند، بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و می‌تواند یک جامعه را نسبت به آن سازمان علاقه مند کند و یا آن را مورد انتقاد قرار دهد.
 
 وی تصریح کرد: تنها زمانی می‌توان گفت که مجموعه روابط عمومی کار خود را به درستی انجام داده است که مخاطبان خود در سازمان را به خوبی شناسایی کرده و برنامه ریزی لازم را جهت هم افزایی در میان اعضای سازمان انجام دهد. در اینجاست که می‌توان از اهمیت مخاطب شناسی و طبقه بندی آن آگاه شد.
 
 به گفته وی، اگر فعالیت بخش روابط عمومی را تنها در برگزاری جشن و اعیاد خلاصه کنیم، یک برداشت سطحی از وظایف روابط عمومی داشته ایم.
 
 عظیمیان افزود: در شرایط فعلی که سرعت بالایی در تغییر پلتفرم‌های تعریف شده برای بخشهای مختلف وجود دارد و هر روز تکنولوژی و برنامه جدیدی منتشر می‌شود، اگر قرار است در سطح جهانی حرکت کنیم باید برنامه ریزی به گونه ای انجام شود که سلایق و نظرات همه مخاطبان را به خود جلب کند.
 
 فولاد مبارکه لوکوموتیو صنعت و اقتصاد کشور است
 
 وی به نقش فولاد مبارکه در ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاه شرکت فولاد مبارکه و توانمندی که در این مجموعه وجود دارد، می‌تواند به عنوان لوکوموتیو صنعت و اقتصاد کشور باشد زیرا وقتی فولاد مبارکه اقدامی می کند سایر صنایع دنباله رو آن هستند لذا فولاد مبارکه می تواند در جامعه جریان ساز باشد و صنعت را به حرکت دربیاورد.
 
 عظیمیان افزود: بنده طی ۲ سال فعالیت خود در مجموعه فولادمبارکه، بارها اعلام کرده ام که باید امید را به جامعه پمپاژ کنیم، چراکه تهاجم فرهنگی داخلی و خارجی بر جوانان ما بسیار بالا بوده و میتواند عواقب بدی به همراه داشته باشد.
 
 عظیمیان در ادامه با تاکید بر اینکه برای رونق و توسعه در اقتصاد کشور نیاز است تا نگاهی امیدوارانه داشته باشیم، اظهار کرد: من همیشه روی پمپاژ امید در حوزه اقتصاد هم تاکید ویژه داشته ام لذا یکی از درخواستهای ما این بوده است که ورزشگاه نقش جهان را به طور کامل به فولاد مبارکه واگذار کنند تا در حد استانداردهای بین المللی المپیک آن را ساخته و تجهیز کنیم. این اقدام را می‌توان بدون منابع مالی شرکت فولاد مبارکه و تنها با اعتبار این شرکت انجام داد. زیرا وقتی همه سرمایه گذاران بدانند فولاد مبارکه سرمایه آنها را تضمین می کند یک مجموعه سودآور آنجا درست می شود بدون اینکه فولاد مبارکه لازم باشد هزینه ای انجام دهد.
 
 اقتصادهای بزرگ دنیا توسط شرکت های بزرگ اداره می شود
 
 مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: اقتصادهای بزرگ دنیا توسط شرکت های بزرگ آن کشور رشد میکنند؛ برای مثال در کشوری همچون آمریکا تنها ۸ شرکت بزرگ اقتصاد این کشور را به جریان می‌اندازند و ما در جایگاهی هستیم که می توانیم اقتصاد ایران را سرعت بخشیم.
 
 درآموزش ها باید از بهترین متخصصان علم ارتباطات و رسانه استفاده کرد
 
 عظیمیان در ادامه افزود: لازم است تا مدیران در بخش روابط عمومی و نیروهای آنها به سمت ارتقای دانش برای انجام هرچه بهتر فعالیتهای مرتبط با روابط عمومی بپردازند. در این زمینه مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از بهترین متخصصین علم ارتباطات و رسانه استفاده کنند تا فعالان در این حوزه با دانش روز، وسایل ارتباط جمعی جدید و تجهیزات روز آشنا و آموزش های لازم را ببینند.
 
 وی ادامه داد: همانگونه که شرکت فولاد مبارکه در دیگر فعالیتهای خود از جمله طرح تحول دیجیتال با قدرت تمام وارد عمل شد و از مشاوران برتر بین المللی استفاده کرد، انتظار دارم که در حوزه روابط عمومی نیز این اقدام صورت گیرد و از یک مشاور معتبر بین المللی در این رشته ارتباطات و روابط عمومی استفاده کنیم تا روند فعالیت در این بخش نیز سرعت بیشتری به خود گیرد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد