درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46988صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 25 اردیبهشت 1400 - 00:35
بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی
روز روابط عمومی فرصتی است تا یاد آوری و باور کنیم توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی نیازمند تقویت حضور مدیرانی است، دانا، تحول طلب، مردم دوست که با تضمین حمایت از روابط عمومی های توسعه خواه و پیشرو و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات در جامعه چرکت می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| به مناسبت روز روابط عمومی (27 اردیبهشت) ، انجمن روابط عمومی ایران بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش شارا، متن بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به شرح ذیل می باشد؛

روز ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی را از سوی نخستین نهاد مدنی، صنفی در حوزه روابط عمومی‌های کشور صمیمانه به تمامی فعالان سختکوش و تلاشگر که در این مسیر دشوار و حساس گام بر می‌دارند تبریک و تهنیت گفته و با آرزوی توسعه و تحقق همه جانبه ارتباطات اجتماعی و غلبه بر کاستی‌ها و مشکلات خطیر این راه موفقیت اعضای این خانواده بزرگ را آرزو می‌کنیم.


روابط عمومی نهادی است که برای تسهیل ارتباط میان سازمان‌ها با ذینفعان و مخاطبان و برای تاثیر گذاری و تاثیرپذیری افکار عمومی ایجاد شده و با حفظ ارتباط دو سویه و جلب اعتماد و مشارکت مردم با سازمان‌ها برای کمک به اهداف، نگرش‌ها و درک متقابل برای پویایی و رشد سازمان‌ها فعالیت می‌کند. با این وجود همواره به دلایل مختلفی همواره مورد بی‌توجهی و غفلت قرار گرفته است.


علیرغم تمام مشکلات و کاستی‌ها و گرفتاری‌هایی که امروز بر جامعه روابط عمومی حکم‌فرما است. بار دیگر معتقدیم و بر این باوریم روابط عمومی باید در عرصه‌های مختلف، پاسدار حقوق مردم و مخاطبان بوده و همگام ‌و همسفر با مردم باشیم.

با بهره‌گیری از فن‌آوریهای نوین ارتباطی پیشتاز مقابله با دیوان سالاری بوده و طلیعه‌دار آرمان تکریم مردم باشیم.

بار دیگر تقاضا داریم راستگویی، صداقت‌ و واقع‌گرایی را بر بزرگنمایی، اغراق گری و تشریفات زائد ترجیح داده و عامل تملق و دروغگویی نباشیم.

پاسخگوی ذینفعان، افکار عمومی از طریق رسانه‌های جمعی با زبان شفاف و زلال و منطقی باشیم، تخصص و دانش روابط عمومی را به معنای بهره‌گیری از برترین و کارآمدترین نیرو‌ها برای پیشبرد برنامه‌های ارتباطی مد‌نظر قرار دهیم.

امسال در حالی روز روابط عمومی را یاد آوری و گرامی می داریم که:

۱- با چالش و بحران بزرگ ویروس کرونا درگیر هستیم و مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها مدیریت این بحران است.

۲-انتخابات ریاست جمهوری در پیش است که بار دیگر یاد آوری میکنیم تأمین منافع ملی در کنار تحقق ارتباطات اجتماعی قابل انجام است، تحقق انتظارات ملی در عرصه ی ارتباطات اجتماعی امری است که باید به آن توجه ویژه داشت. بازسازی چهره روابط عمومی به عنوان نهاد پاسخگو، مدافع حقوق مردم و مخاطبان و معرف صادق برنامه ها ، خدمات و چالش های دستگاهها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

روز روابط عمومی فرصتی است تا یاد آوری و باور کنیم توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی نیازمند تقویت حضور مدیرانی است، دانا، تحول طلب، مردم دوست که با تضمین حمایت از روابط عمومی های توسعه خواه و پیشرو و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات در جامعه چرکت می‌کنند.

روز ارتباطات و روابط عمومی با چنین چشم داشت ها ، بیم ها و امید ها بر تمام رهروان سخت کوش و تلاشگر این عرصه فرخنده باد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد