درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46930صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 - 08:19
سه توصیه برای ایجاد و تقویت روحیه خودآموزی در میان کارکنان
مدیران و رهبران سازمان‌ها باید به یاد داشته باشند که هر کدام از کارکنان آنها دارای سبک یادگیری خاص خود هستند و نمی‌توان به همه افراد به یک شکل آموزش داد و انتظار یادگیری یکسان از آنها داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| به‌طور کلی، برای ایجاد و تقویت روحیه خودآموزی در میان کارکنان سه توصیه زیر قابل اجراست:

۱- توجه به نادانسته‌های خود: برای بسیاری از افراد پیش خواهد آمد که در حین بحث و گفت‌وگو با دیگران متوجه شوند که برخی مسائل را نمی‌دانند و از موضوعاتی سردرنمی‌آورند. در این‌گونه موارد، می‌توان با یادداشت موضوعاتی که درباره آن اطلاعی ندارند، برای آموختن در آینده برنامه‌ریزی کنند. همه افراد برای پیشرفت نیازمند آن هستند که در موضوعاتی که ضعیف هستند بهتر شوند و بدترین کار این است که ضعف و نقص خود را نادیده گرفته یا بر روی آن سرپوش بگذارند تا در محل کار خود زیرسوال نروند. بنابراین، بهتر است با نقاط ضعف و نادانسته‌های خود با آغوشی باز برخورد کرده و به فکر رفع و به حداقل رساندن آنها باشند.

۲- سرمایه‌گذاری برای یادگیری، با اختصاص زمان زیاد: یادگیری نیازمند صرف زمان زیادی است، پس این اطمینان خاطر را باید به کارکنان داد که اجازه دارند، هر چقدر وقت لازم است برای یادگیری چیزهای جدید اختصاص دهند و یادگیری بر انجام کارهای روزمره آنها برتری و اولویت دارد. علاوه براین، باید کارکنان را تشویق به جست‌وجوی دیجیتالی در ارتباط با موضوعات کاری کرد تا از این طریق بتوانند نرم‌افزارها و سیستم‌های جدید مربوط به کار خود را شناسایی کنند یا در رسانه‌های اجتماعی همسو با وظایف شغلی خود عضو شوند و مقالات و کتاب‌های مرتبط را مطالعه کنند.

۳- ورود به عرصه عمل: بهترین ایده‌ها و دانسته‌ها تا زمانی که به عمل در نیایند و کاربردی نشوند، فایده‌ای نخواهند داشت و باعث پیشرفت نخواهند شد. برخورد قهرآمیز مدیران ناشی و بی‌تجربه با شکست‌های کاری کارکنان به شدت به روحیه نوآوری و جسورانه عمل کردن کارکنان ضربه می‌زند و فرصت‌های یادگیری بسیاری را در درون سازمان از بین می‌برد. بنابراین، تا آنجا که ممکن است باید به کارکنان امکان داد تا ایده‌هایی که در ذهن دارند را عملی ساخته و از شکست اقدامات خود نترسند و بدانند که آموخته‌های پیشین در صورت عملی شدن به‌ثمر خواهند نشست و به یادگیری‌های جدید منتهی خواهند شد.

به‌طور کلی، مدیران و رهبران سازمان‌ها باید به یاد داشته باشند که هر کدام از کارکنان آنها دارای سبک یادگیری خاص خود هستند و نمی‌توان به همه افراد به یک شکل آموزش داد و انتظار یادگیری یکسان از آنها داشت. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای تقویت یادگیری در افراد این است که آنها را در موقعیت‌های کاری جدید قرار داده و این امکان را به‌وجود آورد تا مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف خود را در موقعیت‌های جدید به‌کار ببندند. این اقدام سازمان به بهترین شکل ممکن به کارکنان ثابت می‌کند که فرصت یادگیری و پیشرفت برای همه آنها فراهم است و سازمان در کمک به آنها برای کامل‌تر شدن، جدی و مصمم است.

مترجم: سیدحسین علوی‌لنگرودی

منبع:Strategic Management Journal
https://donya-e-eqtesad.com
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد