درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:26   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46887صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 11 اردیبهشت 1400 - 16:21
بانک رفاه حامی تولید و تجارت داخلی
زنجیره خدمات بانک رفاه کارگران، یک اتفاق تازه نیست، بلکه استمرار یک تحول در بانکداری مدرن است که خود را همواره در کنار مشتریان می بیند و تلاش می کند تا مسیر سودآوری خود را از کانال ارائه خدمات متفاوت و متمایز به مشتریان با ابتکار و خلاقیت در تبدیل نیاز جامعه با یک مزیت دنبال کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| زنجیره خدمات بانک رفاه کارگران، یک اتفاق تازه نیست، بلکه استمرار یک تحول در بانکداری مدرن است که خود را همواره در کنار مشتریان می بیند و تلاش می کند تا مسیر سودآوری خود را از کانال ارائه خدمات متفاوت و متمایز به مشتریان با ابتکار و خلاقیت در تبدیل نیاز جامعه با یک مزیت دنبال کند.

به گزارش شارا به نقل از
روابط‌عمومی بانک رفاه، اگر تولید کننده و یا عرضه کننده کالا و خدمات هستید، دیگر نگران فروش اقساط کالا و خدمات خود نباشید، چرا که بانک رفاه اقساط خریداران کالا و خدمات شما را به موقع به حساب تان واریز می کند. با خدمات متمایز بانکی که امکان برداشت تجمعی اقساط را فراهم می کند، تمامی صاحبان فروشگاه های معتبر در سراسر ایران می توانند کالاها و خدمات خود را به مشتریان انتخاب شده بانک رفاه کارگران به صورت اقساط بفروشند. هدف این بانک کمک به رونق کسب و کارها از مسیر افزایش میزان فروش و اضافه کردن به مشتریان شماست.

خدمت برداشت تجمعی اقساط، بخشی از یک زنجیره خدمات الکترونیکی بانک رفاه کارگران است که در پنج سال گذشته با استقبال تولید کنندگان و فروشگاه های معتبر و همچنین صاحبان کسب و کار در سراسر کشور مواجه شده است.

در گام نخست، مشتریانی که می توانید با خیالی آسوده کالای خود را به صورت اقصاط به آن ها بفروشید، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هستند که حقوق شان را نزد بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و این بانک اقساط شما را هنگام واریز حقوق آن ها پرداخت می نماید.

صاحبان فروشگاه های بزرگ و معتبر و همچنین عرضه کنندگان خدمات در سراسر کشور می توانند به سادگی از این خدمت متمایز بانک رفاه کارگران بهره مند شوند و با امضای یک تفاهم نامه همکاری با بانک، قدم در دنیای بزرگتری از مشتریان و خریداران جدید بگذارند و به سهولت کالاها و خدمات خود را به مشتریان مورد تایید بانک رفاه کارگران عرضه نمایند. این بانک مبلغ بدهی و اقساط مشتریان را در پایان هر ماه و هنگام واریز حقوق از حساب آن ها کسر می کند و مبلغ قسط را به حساب شرکت یا سازمان ارائه دهنده خدمت واریز می کند.

هدف این بانک از ارائه خدمات متمایز به مشتریان از جمله امکان برداشت تجمعی اقساط را می توان تسهیل در کسب و کارها و تقویت زنجیره اعتماد بین مشتریان و خریداران با تکیه بر تولیدات داخلی دانست و به همین منظور فرصت استثنایی در اختیار همه صاحبان کارخانه ها و فروشگاه های معتبر ایجاد شده تا به خانواده بزرگ مشتریان این بانک بپیوندند.

زنجیره خدمات بانک رفاه کارگران، یک اتفاق تازه نیست، بلکه استمرار یک تحول در بانکداری مدرن است که خود را همواره در کنار مشتریان می بیند و تلاش می کند تا مسیر سودآوری خود را از کانال ارائه خدمات متفاوت و متمایز به مشتریان با ابتکار و خلاقیت در تبدیل نیاز جامعه با یک مزیت دنبال کند.

به همین دلیل زنجیره خدمات بانکی با اهداف کسب و کار سالم و تقویت قدرت خرید خریداران و تضمین ریسک فروش اعتباری فروشندگان کالاها و خدمات، یک فرآیند مستمر و مستحکم است که سنگ بنای آن بر اعتماد مشتریان گذاشته شده است. تنها یک ارتباط ساده با مرکز ارتباط با مشتریان(فراد) یا شعبه بانک رفاه کارگران کافی است تا فروش اعتباری کالاها و خدمات خود را تضمین کنید؛ چرا که این بانک همیشه متفاوت و متمایز به خدمت صادقانه می اندیشند.

پیام این بانک روشن است، با جذب مشتری، فروشتان را بیشتر کنید، تنها کافی است با سامانه های ارتباطی بانک رفاه کارگران تماس بگیرید یا به نزدیک ترین شعبه بانک بروید و از کارکنان بانک بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد