شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| زنجيره خدمات بانك رفاه كارگران، يك اتفاق تازه نيست، بلكه استمرار يك تحول در بانكداري مدرن است كه خود را همواره در كنار مشتريان مي بيند و تلاش مي كند تا مسير سودآوري خود را از كانال ارائه خدمات متفاوت و متمايز به مشتريان با ابتكار و خلاقيت در تبديل نياز جامعه با يك مزيت دنبال كند.
به گزارش شارا به نقل از روابطعمومي بانك رفاه، اگر توليد كننده و يا عرضه كننده كالا و خدمات هستيد، ديگر نگران فروش اقساط كالا و خدمات خود نباشيد، چرا كه بانك رفاه اقساط خريداران كالا و خدمات شما را به موقع به حساب تان واريز مي كند. با خدمات متمايز بانكي كه امكان برداشت تجمعي اقساط را فراهم مي كند، تمامي صاحبان فروشگاه هاي معتبر در سراسر ايران مي توانند كالاها و خدمات خود را به مشتريان انتخاب شده بانك رفاه كارگران به صورت اقساط بفروشند. هدف اين بانك كمك به رونق كسب و كارها از مسير افزايش ميزان فروش و اضافه كردن به مشتريان شماست.
خدمت برداشت تجمعي اقساط، بخشي از يك زنجيره خدمات الكترونيكي بانك رفاه كارگران است كه در پنج سال گذشته با استقبال توليد كنندگان و فروشگاه هاي معتبر و همچنين صاحبان كسب و كار در سراسر كشور مواجه شده است.
در گام نخست، مشترياني كه مي توانيد با خيالي آسوده كالاي خود را به صورت اقصاط به آن ها بفروشيد، مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي هستند كه حقوق شان را نزد بانك رفاه كارگران دريافت مي كنند و اين بانك اقساط شما را هنگام واريز حقوق آن ها پرداخت مي نمايد.
صاحبان فروشگاه هاي بزرگ و معتبر و همچنين عرضه كنندگان خدمات در سراسر كشور مي توانند به سادگي از اين خدمت متمايز بانك رفاه كارگران بهره مند شوند و با امضاي يك تفاهم نامه همكاري با بانك، قدم در دنياي بزرگتري از مشتريان و خريداران جديد بگذارند و به سهولت كالاها و خدمات خود را به مشتريان مورد تاييد بانك رفاه كارگران عرضه نمايند. اين بانك مبلغ بدهي و اقساط مشتريان را در پايان هر ماه و هنگام واريز حقوق از حساب آن ها كسر مي كند و مبلغ قسط را به حساب شركت يا سازمان ارائه دهنده خدمت واريز مي كند.
هدف اين بانك از ارائه خدمات متمايز به مشتريان از جمله امكان برداشت تجمعي اقساط را مي توان تسهيل در كسب و كارها و تقويت زنجيره اعتماد بين مشتريان و خريداران با تكيه بر توليدات داخلي دانست و به همين منظور فرصت استثنايي در اختيار همه صاحبان كارخانه ها و فروشگاه هاي معتبر ايجاد شده تا به خانواده بزرگ مشتريان اين بانك بپيوندند.
زنجيره خدمات بانك رفاه كارگران، يك اتفاق تازه نيست، بلكه استمرار يك تحول در بانكداري مدرن است كه خود را همواره در كنار مشتريان مي بيند و تلاش مي كند تا مسير سودآوري خود را از كانال ارائه خدمات متفاوت و متمايز به مشتريان با ابتكار و خلاقيت در تبديل نياز جامعه با يك مزيت دنبال كند.
به همين دليل زنجيره خدمات بانكي با اهداف كسب و كار سالم و تقويت قدرت خريد خريداران و تضمين ريسك فروش اعتباري فروشندگان كالاها و خدمات، يك فرآيند مستمر و مستحكم است كه سنگ بناي آن بر اعتماد مشتريان گذاشته شده است. تنها يك ارتباط ساده با مركز ارتباط با مشتريان(فراد) يا شعبه بانك رفاه كارگران كافي است تا فروش اعتباري كالاها و خدمات خود را تضمين كنيد؛ چرا كه اين بانك هميشه متفاوت و متمايز به خدمت صادقانه مي انديشند.
پيام اين بانك روشن است، با جذب مشتري، فروشتان را بيشتر كنيد، تنها كافي است با سامانه هاي ارتباطي بانك رفاه كارگران تماس بگيريد يا به نزديك ترين شعبه بانك برويد و از كاركنان بانك بخواهيد تا شما را راهنمايي كنند.