درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:37   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4611صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 24 مرداد 1392 - 15:07
نقش روابط عمومی برای خدمت به مردم بسیار مهم و حیاتی است
  

شارا- معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: مستند سازی و جمع آوری مناسب خدمات و فعالیت های انجام شده یکی دیگر از وظایف و کارکردهای مهم و محوری روابط عمومی هاست که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است.

 

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، سجاد معین در نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان، افزود: مستند سازی و گردآوری خدمات و فعالیت ها به عنوان یک مجموعه کامل و بانک اطلاعاتی نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی های مدیریتی ، کاهش هزینه ها و موفقیت در رضایتمندی مردم دارد.

وی تاکید کرد: جایگاه و کارکرد روابط عمومی در دستگاه های اجرایی دارای رویکردی دو سویه و بسیار مهم و قابل توجه است.زمینه سازی برای سهولت در ارائه خدمت به مردم و انتقال نظرات، دیدگاهها و مطالبات مردم به مجموعه مدیریتی، کارکرد اصلی و محوری روابط عمومی است.

وی گفت: این بدان معناست که روابط عمومی در یک مجموعه اداری، همانند ویترینی عمل می کند که نشاندهنده وضعیت، جایگاه، ظرفیت ها، قابلیت های آن مجموعه در مواجهه با مردم و مراجعه کنندگان است.

معین تصریح کرد: برهمین اساس، عملکرد روابط عمومی در یک مجموعه اداری می تواند در زمینه ارتباط با مردم با جاذبه همراه شود و یا اینکه نقشی دفع کننده و دافعه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه موفقیت در مجموعه های اداری مبتنی بر نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری است، افزود: متاسفانه در سیستم های دولتی و عمومی، موضوع مشتری مداری خیلی مورد توجه قرار ندارد و همین امر می تواند موجب بروز مشکلاتی برای مراجعین و نارضایتی برای مردم شود.

معین افزود: دراینجا، نقش و اثربخشی روابط عمومی برای حل و فصل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در مراجعه کنندگان با تاکید بر اصل مشتری مداری و تلاش برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنها در عین دفاع از تلاش ها و خدمات مجموعه مربوطه بسیار مهم و حیاتی است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد