درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45829صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 4 دی 1399 - 10:30
گزارش: 72 درصد از فعالان حوزه ارتباطات قبل از همه گیری کووید-19، برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با بحران را داشتند_ اما کافی نبود.
نتایج نظرسنجی "پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021" منتشر شد
در نظرسنجی اخیر_ پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021_ پاسخ دهندگان اظهار داشتند تا حدودی خود را برای بحران آماده کرده اند، اما برنامه مشخصی در رابطه با بحرانی خاص ندارند، و فقط تا اندازه ای در برابر بحران های پیش بینی نشده سلامت جهانی که در سال 2020 اتفاق افتاد، آمادگی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پاسخ دهندگان به نظرسنجی اخیر راگان ارزیابی خود را از واکنش به بحران، نحوه آماده سازی خود برای سال 2021 و نگرانی کارکنان به اشتراک گذاشتند.

قبل از همه گیری کرونا، اکثر سازمان ها برنامه های ارتباطی برای زمان بحران مدون کرده اند. هرچند تنها تیم های معدودی این برنامه ها را به مرحله اجرا درمی آورند و به طور منظم به ارزیابی ریسک می پردازند و تعداد اندکی برنامه مشخصی برای شرایط همه گیری دارند.


در نظرسنجی اخیر_ پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021_ پاسخ دهندگان اظهار داشتند تا حدودی خود را برای بحران آماده کرده اند، اما برنامه مشخصی در رابطه با بحرانی خاص ندارند، و فقط تا اندازه ای در برابر بحران های پیش بینی نشده سلامت جهانی که در سال 2020 اتفاق افتاد، آمادگی دارند.


اگرچه سازمان ها باید از نظر مکانی برنامه ریزی کرده باشند، پیچیدگی این مرحله از برنامه ریزی چیست؟ آیا پروتکل ها مبتنی بر تحلیل ها و ارزیابی ها به کمک ابزارهای شنیداری و داده ها هستند، یا طبق اصول و قواعد گذشته اجرا می شوند؟

 

اکثر پاسخ دهندگان (74%) تجزیه و تحلیل ها را مهم دانستند، یک چهارم از افراد تجزیه و تحلیل را خیلی مهم نداسته اند. با این وجود اکثر افرادی که در ارتباطات فعالیت داشتند، واکنش خود را موثر دانسته اند.


بدین ترتیب شما برای سال 2021 چه برنامه ای دارید؟

 

 40 درصد از پاسخ دهندگان بیان داشتند که در حال تدوین برنامه ای برای سال 2021 هستند، 15 درصد دیگر گفتند هیچ برنامه ای ندارند، 9 درصد گفتند منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی می افتد، و 8 درصد دیگر اصلا چیزی در این مورد نمی دانستند. وقتی درمورد بودجۀ بحران سوال شد، 13 درصد افزایش بودجه را پیش بینی کردند، 7 درصد کاهش بودجه و 54 درصد هیچ تغییری اعمال نکردند.


موضوعی که بیش از همه کارکنان را پس از ماه‌ها دورکاری نگران می کند مسئله ثبات شغلی (40%)، کووید-19 (27%)، امنیت اقتصادی و فرسودگی و استرس شغلی (19%) است. رشد شغلی به عنوان کمترین فشار بحرانهای پیش روی کارکنان رتبه بندی شده است - اگرچه فعالان حوزه ارتباطات می بایست این ارقام را حتی پس از واکسیناسیون در ایالات متحده و سراسر جهان با دقت بررسی کنند.


نویسنده: Ted Kitterman

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Dec. 18, 2020

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد