درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:37   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45829صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 4 دی 1399 - 10:30
گزارش: 72 درصد از فعالان حوزه ارتباطات قبل از همه گیری کووید-19، برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با بحران را داشتند_ اما کافی نبود.
نتایج نظرسنجی "پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021" منتشر شد
در نظرسنجی اخیر_ پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021_ پاسخ دهندگان اظهار داشتند تا حدودی خود را برای بحران آماده کرده اند، اما برنامه مشخصی در رابطه با بحرانی خاص ندارند، و فقط تا اندازه ای در برابر بحران های پیش بینی نشده سلامت جهانی که در سال 2020 اتفاق افتاد، آمادگی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پاسخ دهندگان به نظرسنجی اخیر راگان ارزیابی خود را از واکنش به بحران، نحوه آماده سازی خود برای سال 2021 و نگرانی کارکنان به اشتراک گذاشتند.

قبل از همه گیری کرونا، اکثر سازمان ها برنامه های ارتباطی برای زمان بحران مدون کرده اند. هرچند تنها تیم های معدودی این برنامه ها را به مرحله اجرا درمی آورند و به طور منظم به ارزیابی ریسک می پردازند و تعداد اندکی برنامه مشخصی برای شرایط همه گیری دارند.


در نظرسنجی اخیر_ پیش بینی ارتباطات در بحران سلامت سال 2021_ پاسخ دهندگان اظهار داشتند تا حدودی خود را برای بحران آماده کرده اند، اما برنامه مشخصی در رابطه با بحرانی خاص ندارند، و فقط تا اندازه ای در برابر بحران های پیش بینی نشده سلامت جهانی که در سال 2020 اتفاق افتاد، آمادگی دارند.


اگرچه سازمان ها باید از نظر مکانی برنامه ریزی کرده باشند، پیچیدگی این مرحله از برنامه ریزی چیست؟ آیا پروتکل ها مبتنی بر تحلیل ها و ارزیابی ها به کمک ابزارهای شنیداری و داده ها هستند، یا طبق اصول و قواعد گذشته اجرا می شوند؟

 

اکثر پاسخ دهندگان (74%) تجزیه و تحلیل ها را مهم دانستند، یک چهارم از افراد تجزیه و تحلیل را خیلی مهم نداسته اند. با این وجود اکثر افرادی که در ارتباطات فعالیت داشتند، واکنش خود را موثر دانسته اند.


بدین ترتیب شما برای سال 2021 چه برنامه ای دارید؟

 

 40 درصد از پاسخ دهندگان بیان داشتند که در حال تدوین برنامه ای برای سال 2021 هستند، 15 درصد دیگر گفتند هیچ برنامه ای ندارند، 9 درصد گفتند منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی می افتد، و 8 درصد دیگر اصلا چیزی در این مورد نمی دانستند. وقتی درمورد بودجۀ بحران سوال شد، 13 درصد افزایش بودجه را پیش بینی کردند، 7 درصد کاهش بودجه و 54 درصد هیچ تغییری اعمال نکردند.


موضوعی که بیش از همه کارکنان را پس از ماه‌ها دورکاری نگران می کند مسئله ثبات شغلی (40%)، کووید-19 (27%)، امنیت اقتصادی و فرسودگی و استرس شغلی (19%) است. رشد شغلی به عنوان کمترین فشار بحرانهای پیش روی کارکنان رتبه بندی شده است - اگرچه فعالان حوزه ارتباطات می بایست این ارقام را حتی پس از واکسیناسیون در ایالات متحده و سراسر جهان با دقت بررسی کنند.


نویسنده: Ted Kitterman

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

Dec. 18, 2020

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد