درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 13:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45154صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 9 آبان 1399 - 01:52
ناشران برتر برای کسب درآمد از موبایل، از تبلیغات ویدئویی بهره می‌گیرند
علی‌رغم اینکه سایر منابع درآمد نظیر IAP و حتی سرویس‌های اشتراکی نظیر اپل آرکید هم به ناشران کمک می‎ کنند تا منابع درآمد جدیدی را داشته باشند، اما این تبلیغات ویدئویی هستند که هزینه‎ های شان را تأمین می ‎کنند و ویدئوهای جایزه ‎دار هستند که بیش‌ازپیش با اقبال ناشران (و مصرف‌کننده ‎ها!) مواجه می‌شوند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ناشران برترین اپ‌های دنیا چطور می‌توانند در عین احترام به تجربه‎‌ی کاربران، درآمدزایی هم داشته باشند؟ به‌منظور کشف این موضوع، ادکولونی پرسشنامه‌ای را میان پردرآمدترین توسعه‎ دهنده‎ های اپ دنیا توزیع کرد و نتیجه‌‎ی آن در قالب «پرسشنامه‌‎ی نشر موبایل ادکولونی» موجود است. در میان این ناشران موبایل، توسعه ‎دهنده ‎های اپ‌های بازی و غیربازی حضور داشتند که متوسط کاربران فعال ماهانه (MAU) آن‎ها حداقل سه‌میلیون نفر بود.


با عنایت به روش ‎های گوناگون برای کسب درآمد، اکثر قابل توجهی از پاسخ ‎دهندگان (89 درصد) گفتند که از انواع گوناگون تبلیغات ویدئویی در بازی‌های‌شان بهره می‌گیرند. تعداد قابل توجه‌ی از ناشرها (68 درصد) از IAP هم برای کسب درآمد بهره می‎‌گیرند، درحالی‎که 35 درصد گفتند تبلیغات نمایشی را عرضه می ‎کنند.


سرویس ‎‏های حق اشتراک بازی نظیر گوگل پلی پس و اپل آرکید که به‌تازگی راه ‎اندازی شده‌اند، تاثیر کوچکی را بر تلاش ‎های کسب درآمد پاسخ ‎دهندگان گذاشته ‎اند، کمااینکه تنها 2 درصد گفتند از حق اشتراک برای کسب درآمد بهره می‎ گیرند.

تبلیغات ویدئویی بیشترین جذابیت را برای ناشران دارند


از ناشران پرسیده شد که کدام‎یک از روش‌های کسب درآمد را جذاب‌تر می ‎دانند. تبلیغ ویدئویی با اختلاف بیشترین جذابیت را برای آن‌ها داشت، به‌گونه‌ای که 51 درصد از پاسخ‎دهندگان آن را انتخاب کردند. وقتی درباره‎ی روش‏ های خاص پرسیده شد، سه گزینه‎‌ی ویدئوی بینابینی، تبلیغات نمایشی بینابینی و تبلیغات قابل پرداخت در صدر جای داشتند.

تبلیغات ویدئویی جایزه‌دار را موثرتر از سایر گزینه‎ ها می‌دانند


ناشرها می‌توانند گستره ‎ای از روش ‎های کسب درآمد را به کار بگیرند، اما کدام‌یک از آن‎ها را موثرتر می‎ دانند؟ بر اساس نتایج، پاسخ ‎دهندگان بالاترین نمره را به تبلیغات ویدئویی جایزه ‎دار (6/4) و سپس تبلیغات ویدئویی بینابینی (7/3) دادند. تبلیغات نمایشی بینابین با اختلاف نزدیک 5/3 به 4/3، از IAP پیشی گرفت، علی‌رغم اینکه تعداد بیشتری از ناشرها (33 درصد) می‎ گویند که از تبلیغات نمایشی بهره می‌گیرند.

تبلیغات 63 درصد از مجموع درآمد ناشر را به نام خود می ‎‏زنند


بهره‌وری واقعی هر روش درآمدزایی، مقدار پول تزریق‌شده توسط آن است. پرسشنامه‌‎ی نشر موبایل از پاسخ‌‎دهندگان خواست که تفکیک درآمدهای خود را بیان کنند و تبلیغات (ویدئویی، نمایشی، بومی) 63 درصد از مجموع درآمدهای‌شان را به خود اختصاص می ‎دادند. نسبت به نسخه‎ های قبلی این پرسشنامه، افزایش 8 درصدی در مجموع درآمدهای تبلیغاتی مشاهده گردید. بالاترین منابع درآمدی، تبلیغات ویدئویی (35 درصد)، تبلیغات نمایشی (21 درصد) و IAP (18 درصد) بودند. در سال 2017، ناشرها ادعا کردند که 39 درصدشان از طریق IAP کسب می‌شد و این یک کاهش 21 درصدی را نشان می ‎دهد.


در مقایسه‎‌ی میان اپ‌های بازی و غیربازی، هر دو نوع اپ‌ها بیشترین درآمد خود را از طریق تبلیغات کسب می ‎کنند. 63 درصد از درآمد بازی ‎های موبایل از طریق تبلیغات است، درحالی‌که اپ‌های غیربازی هم 66 درصد از مجموع درآمدشان را متعلق به یکپارچه‌سازی تبلیغات می ‎دانند. درآمد حاصل از تبلیغات نمایشی این اپ‌ها معادل 29 درصد از مجموع درآمدشان است که 13 درصد بالاتر از اپ‌های بازی محسوب می‌شود. سهم IAP و تجارت الکترونیک در اپ‌های بازی، بیشتر از اپ‌های غیربازی است (13 درصد اختلاف).


لیز والدک-پیکرت ، شریک ادکولونی در شعبه‌ی آمریکای شمالی، طی مصاحبه‌‎ی اختصاصی با اکسچنج‌وایر اعلام کرد: «این نتایج حاکی از قدرت و تاثیرگذاری ماندگار تبلیغات ویدئویی و علی‌الخصوص ویدئوهای جایزه‌‎دار هستند. اخیراً تبلیغات نمایشی نیز بازگشت قدرتمندانه‌ای داشته و در برخی از ژانرها به‌خوبی جواب می ‎دهند.


علی‌رغم اینکه سایر منابع درآمد نظیر IAP و حتی سرویس‌های اشتراکی نظیر اپل آرکید هم به ناشران کمک می‎ کنند تا منابع درآمد جدیدی را داشته باشند، اما این تبلیغات ویدئویی هستند که هزینه‎ های شان را تأمین می ‎کنند و ویدئوهای جایزه ‎دار هستند که بیش‌ازپیش با اقبال ناشران (و مصرف‌کننده ‎ها!) مواجه می‌شوند. انواع تبلیغ‎ کننده‎ ها باید هرساله در هنگام تعیین استراتژی موبایل خود، این نکته را به خاطر داشته باشند».
 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد