درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44805صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 13 مهر 1399 - 22:56
فعال ترین روابط عمومی های بهزیستی استان تهران معرفی شدند
محمود ابراهیمی با اعلام این که در نظر است برای استفاده بهینه از تجارب و اندیشه های فعالین حوزه روابط عمومی در ادارات بهزیستی استان تهران رقابتی منطقی ایجاد شود، تصریح کرد: برای شروع این رقابت تعداد اخبار بارگذاری شده روی صفحه بهزیستی استان تهران در سایت کشوری بهزیستی لحاظ گردیده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران روابط‌عمومیهای فعال در شش ماهه اول سالجاری را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود ابراهیمی با اعلام این که در نظر است برای استفاده بهینه از تجارب و اندیشه های فعالین حوزه روابط عمومی در ادارات بهزیستی استان تهران رقابتی منطقی ایجاد شود، تصریح کرد: برای شروع این رقابت تعداد اخبار بارگذاری شده روی صفحه بهزیستی استان تهران در سایت کشوری بهزیستی لحاظ گردیده است.

وی در ادامه افزود: برای شش ماهه دوم علاوه بر کمیت، کیفیت اخبار و گزارش های ارسالی همکاران و سایر موارد مربوط به حوزه رسانه در کنار سایر موارد عرصه روابط عمومی مورد بررسی موشکافانه قرار می گیرد که در این راستا کمیته ای را با حضور اهل فن که در بهزیستی استان و شهرستان هستند تشکیل می دهیم تا نکات علمی حوزه رسانه و خبر مورد غفلت قرار نگیرد و خروجی آن افزایش کیفی و کمی اخبار سطح شهرستان ها در خبرگزاری ها و رسانه های ملی و منطقه ای باشد.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران خواستار ارتباط بیشتر مدیران شهرستان و مسئولان روابط عمومی با خبرنگاران شد و بیان داشت: خبرنگاران امین جامعه و مردم هستند و از این رو نباید فاصله ای بین آن ها و بهزیستی ایجاد شود که در همین جا از متولیان حوزه های مختلف بهزیستی می خواهم این فاصله را کاهش داده و حتی المقدور از بین ببرند که این مهم از مولفه های روابط عمومی تحسین برانگیز و ممتاز است.

ابراهیمی شهرستان ملارد را با ۲۳ خبر و گزارش، فعال ترین شهرستان استان تهران در شش ماهه ابتدایی سال ۹۹ معرفی کرد و افزود: شهرستان شمیرانات با ۲۲ و شهرستان های پاکدشت و تهران با ۲۱ خبر و گزارش مشترکا رده های بعدی را در اختیار دارند.


وی افزود: شهرستان قدس با ۱۸ خبر و گزارش ارسالی و بارگذاری شده، شهرستان های ری با ۱۷خبر و گزارش، پیشوا ۱۵، ورامین ۱۲، قرچک ۱۱،شهرستانهای اسلامشهر، بهارستان، دماوند و فیروزکوه نیز هر کدام ۷ خبر و گزارش منتشر کرده اند.

وی افزود: شهرستان های پردیس . شهریار با ۵ و رباط کریم ۲ خبر و گزارش، سه شهرستان شایسته تلاش بیشتر در این دوره زمانی هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه در شش ماهه بهار و تابستان سالجاری ۵۰ خبر و گزارش مستقیم و غیر مستقیم از زبان مدیرکل در سایت بهزیستی کشور آمده اظهار داشت: حوزه معاونت توانبخشی ۲۰، مشارکت های مردمی ۱۹، امور اجتماعی۱۷ وامورپیشگیری ۱۳ خبر و گزارش در این بازه زمانی در سایت بهزیستی قرار دادند.


مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در پایان خواستار توجه بیشتر به کیفیت اخبار و رعایت استانداردهای خبری شد و تصریح کرد: دقت در شیوه نگارش اخبار، استفاده از علائم نگارشی مناسب و عکس مناسب مواردی هستند که می توانند بر کیفیت اخبار و گزارش های ارسالی بیفزایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد