درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 03:37   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43108صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 12:23
روابط عمومی ضرورتی انکار ناپذیر در تشکیل و استمرار نظام های سیاسی
ریاض علی فرحانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند - هر چند شرایط درهم تنیده اجتماعی فشارهای زیادی را به روابط عمومی متحمل می سازد ولی صبر و حوصله و بردباری و تحمل نظرات منتقدین و مخالفین و تعامل و گفتگو با مخاطبین و تقسیم برخی از مسولیت ها درحوزه اجتماعی می تواند راه گشای بسیاری از از مصائب امروزی ما باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همگان می دانند روابط‌عمومی تاریخی به قدمت بشریت دارد و ضرورتی است انکارناپذیر که بدون آن شکل گیری بسیاری از نظام های سیاسی حاکم غیر قابل تصور است.
 
 عمده فعالیت نظام های سیاسی با رویکرد ایجاد بستر مناسب جهت اجرای برنامه ها آتی خود مربوط به حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی است که این مهم امروزه برعهده روابط عمومی است.
 
 هر چند سرعت تحولات اجتماعی، تغییر سبک زندگی و قرار گرفتن در عصر انقلاب الکترونیک وحاکمیت شبکه های فضای مجازی بر حیات بشریت فعالیت روابط عمومی را سخت و پیچده کرده و در این بین ممکن است مشکلاتی نیز شکل گیرد که تنها راه حل آن فهم دقیق مشکلات پیش آمده با توجه به مولفه های امروزی و نسخه پیچی لازم با رویکرد ترمیم اعتماد عمومی جامعه است.
 
 اما هنگامی که و ضعیت روابط عمومی در شرایط امروز کشور از بعد اهمیت فعالیت مورد مداقه و بررسی قرارگیر‌د، شاید بتوان به نکات جالبی دست یافت. قطعا در شرایط تحریم و در بزنگاه های حساسی که دشمن اعتماد عمومی جامعه را به عنوان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی نظام مورد هدف قرارداده و سعی نموده تا با برعکس جلوه دادن حقایق و تغییر واقعیت ها زمینه های بی اعتمادی را در بین آحاد جامعه گسترش دهد و زمینه حمله به کارگزاران نظام را فراهم آورد، آنگاه است که روابط عمومی وحوزه رسانه با فهم دقیق شرایط حاکم و با زمان شناسی و مخاطب شناسی درست در صف مقدم این نبرد وارد عملیات گردیده و با تبین واقعیت ها و تحلیل شرایط زمینه را برای مشارکت عموم جامعه در فرآیند تحولات مثبت فراهم‌ می کند.

با این اقدام در ترمیم بخشی از اعتماد از دست رفته موثر واقع می گردد که این بخش از کار نیازمند پذیرش واقعی روابط عمومی و اعتماد و لزوم حمایت از آن است. هر چند شرایط درهم تنیده اجتماعی فشارهای زیادی را به روابط عمومی متحمل می سازد ولی صبر و حوصله و بردباری و تحمل نظرات منتقدین و مخالفین و تعامل و گفتگو با مخاطبین و تقسیم برخی از مسولیت ها درحوزه اجتماعی می تواند راه گشای بسیاری از از مصائب امروزی ما باشد.
 
 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تبریک این روز به کلیه فعالین این حوزه سعی نموده تا با حذف کلیه محدودیت های ارتباطی با جامعه هدف و مخاطبین خود و با ایجاد بستر اعتماد متقابل، بتواند در زمینه اجرای برنامه های حاکمیتی و ترمیم اعتماد عمومی جامعه موثر واقع گردد‌.
 
 منبع: freena.ir
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد