درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43108صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 12:23
روابط عمومی ضرورتی انکار ناپذیر در تشکیل و استمرار نظام های سیاسی
ریاض علی فرحانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند - هر چند شرایط درهم تنیده اجتماعی فشارهای زیادی را به روابط عمومی متحمل می سازد ولی صبر و حوصله و بردباری و تحمل نظرات منتقدین و مخالفین و تعامل و گفتگو با مخاطبین و تقسیم برخی از مسولیت ها درحوزه اجتماعی می تواند راه گشای بسیاری از از مصائب امروزی ما باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همگان می دانند روابط‌عمومی تاریخی به قدمت بشریت دارد و ضرورتی است انکارناپذیر که بدون آن شکل گیری بسیاری از نظام های سیاسی حاکم غیر قابل تصور است.
 
 عمده فعالیت نظام های سیاسی با رویکرد ایجاد بستر مناسب جهت اجرای برنامه ها آتی خود مربوط به حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی است که این مهم امروزه برعهده روابط عمومی است.
 
 هر چند سرعت تحولات اجتماعی، تغییر سبک زندگی و قرار گرفتن در عصر انقلاب الکترونیک وحاکمیت شبکه های فضای مجازی بر حیات بشریت فعالیت روابط عمومی را سخت و پیچده کرده و در این بین ممکن است مشکلاتی نیز شکل گیرد که تنها راه حل آن فهم دقیق مشکلات پیش آمده با توجه به مولفه های امروزی و نسخه پیچی لازم با رویکرد ترمیم اعتماد عمومی جامعه است.
 
 اما هنگامی که و ضعیت روابط عمومی در شرایط امروز کشور از بعد اهمیت فعالیت مورد مداقه و بررسی قرارگیر‌د، شاید بتوان به نکات جالبی دست یافت. قطعا در شرایط تحریم و در بزنگاه های حساسی که دشمن اعتماد عمومی جامعه را به عنوان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی نظام مورد هدف قرارداده و سعی نموده تا با برعکس جلوه دادن حقایق و تغییر واقعیت ها زمینه های بی اعتمادی را در بین آحاد جامعه گسترش دهد و زمینه حمله به کارگزاران نظام را فراهم آورد، آنگاه است که روابط عمومی وحوزه رسانه با فهم دقیق شرایط حاکم و با زمان شناسی و مخاطب شناسی درست در صف مقدم این نبرد وارد عملیات گردیده و با تبین واقعیت ها و تحلیل شرایط زمینه را برای مشارکت عموم جامعه در فرآیند تحولات مثبت فراهم‌ می کند.

با این اقدام در ترمیم بخشی از اعتماد از دست رفته موثر واقع می گردد که این بخش از کار نیازمند پذیرش واقعی روابط عمومی و اعتماد و لزوم حمایت از آن است. هر چند شرایط درهم تنیده اجتماعی فشارهای زیادی را به روابط عمومی متحمل می سازد ولی صبر و حوصله و بردباری و تحمل نظرات منتقدین و مخالفین و تعامل و گفتگو با مخاطبین و تقسیم برخی از مسولیت ها درحوزه اجتماعی می تواند راه گشای بسیاری از از مصائب امروزی ما باشد.
 
 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تبریک این روز به کلیه فعالین این حوزه سعی نموده تا با حذف کلیه محدودیت های ارتباطی با جامعه هدف و مخاطبین خود و با ایجاد بستر اعتماد متقابل، بتواند در زمینه اجرای برنامه های حاکمیتی و ترمیم اعتماد عمومی جامعه موثر واقع گردد‌.
 
 منبع: freena.ir
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد