درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42777صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 10:02
پی‌آر تک، گزارش آینده‎ فناوری در حوزه‌ ارتباطات، 2019 | مرکز روابط عمومی دانشگاه آننبرگ
دنیا در حال جایگزینی یا تکمیل سریع‌السیر فرم ‎های سنتی ارتباطات با گونه ‎های جدیدی است که مبتنی بر فناوری‎ های نوین هستند. اگرچه هیچ‌کس تردیدی در اهمیت نقش فناوری‎ های جدید در دنیای معاصر ندارد، اما پیش‌بینی سرعت دقیق رشد پیشرفت ‎های فناوری، کار بسیار دشواری خواهد بود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فناوری آن‎قدر سریع تغییر می ‎کند که به‌سختی می‌توان همگام با آن پیش رفت. هر روز یک اپ، دستگاه یا پلتفرم جدید عرضه می‎شود که در کنار انبوه دستگاه‌ها و پلتفرم ‎های کنونی، در اختیار رسانه ‎ها، بازاریاب‎ ها و مسئولان ارتباط قرار می‌گیرند. دوست داشته باشید یا نه، موفقیت‌های آتی در گرو بهره ‎برداری ما از این ابزارهای جدید برای تحلیل داده‎ های پیچیده، جلب تعامل مخاطبان گوناگون و سنجش تاثیر کمپین ‎ها در تک ‎تک گام ‎های سفر مشتریان است.

 

دنیا در حال جایگزینی یا تکمیل سریع‌السیر فرم ‎های سنتی ارتباطات با گونه ‎های جدیدی است که مبتنی بر فناوری‎ های نوین هستند. اگرچه هیچ‌کس تردیدی در اهمیت نقش فناوری‎ های جدید در دنیای معاصر ندارد، اما پیش‌بینی سرعت دقیق رشد پیشرفت ‎های فناوری، کار بسیار دشواری خواهد بود.


یافته‌های کلیدی گزارش «پی‌آر تک، آینده‎ی فناوری در حوزه‌ی ارتباطات، 2019»:


• 44 درصد از مدیرعامل‎ های تحت بررسی، فروش محصولات و خدمات را به‌عنوان مهم‌ترین هدف ارتباطی سازمان‌ها برشمردند.


• 35 درصد از متخصصان تحت بررسی، گزارش‌های مالی را گسترده‌ترین محتوای خبری دانستند که پیش‌بینی می‎ شود هوش مصنوعی بتواند آن‌ها را برای 5 سال آینده بنویسد.


• 33 درصد از مدیرعامل‎ های تحت بررسی، بهینه‎ سازی تجربه‎ ی مشتری را تحت عنوان یکی از حوزه‌های ارتباطات قلمداد کردند که با بهره ‎گیری از فناوری جدید، سعی در پیشبرد و ارتقای آن خواهند داشت.


• 25 درصد از متخصصان روابط‌عمومی تحت بررسی، فشارهای سازمان برای برآورده‎‏ سازی یک بازده قابل قبول برای سرمایه را تحت عنوان اصلی ‎ترین دلیل بهره ‎برداری آژانس ‎ها/ دپارتمان ‎ها از فناوری دانستند.


• با نمره ‎ی 48 درصدی، یوتیوب به‌عنوان مهم‌ترین پلتفرم ارتباطی برای ارتقای بهره‎ وری استراتژی‎ های ارتباطی بیان گردید.


• با نمره ‎ی 65 درصدی، کار با فناوری‌های تحلیل کلان داده تحت عنوان مهم‌ترین مهارتی توصیف شد که متخصصان ارتباطات/ روابط عمومی آینده باید از آن برخوردار باشند.


روش‌شناسی:


داده ‎ها از طریق یک پرسشنامه ‎ی آنلاین گردآوری شدند که توسط مرکز روابط عمومی دانشگاه آننبرگ تدوین شد و از طریق گروه ‎های رسانه‎ های اجتماعی و ایمیل، در میان شاغلان این عرصه توزیع گردید.

 

پاسخ‌های این پرسشنامه در حدفاصل 7 ژانویه ‎ی 2019 تا 15 فوریه‎ ی 2019 گردآوری شدند و در نهایت، 1563 پاسخ از سوی متخصصان روابط عمومی حاصل گردید که از میان آن‎ها، 803 نفرشان در آژانس‌ها/ شرکت‎ های مشاوره و 760 نفرشان در داخل سازمان‌ها فعالیت می‌کردند. 65.6 درصد از متخصصان روابط عمومی، آمریکایی بودند و 34.6 درصد باقی‌مانده، ملیت سایر کشورها را داشتند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد