درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42741صفحه نخست » گفتگوشنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 11:12
در گفتگو با مدیر کل روابط عمومی استانداری قم: متولی پاسخ‌گوئی روابط‌عمومی‌ها هستیم
دو شورا در استانداری قم مرتبط با کرونا، فعالیت‌ها و اقداماتی را در حوزه اطلاع رسانی برعهده داشت که شامل شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: شیوع کرونا، یک جریان یکپارچه رسانه‌ای فارغ از دیدگاه‌های سیاسی در میان خبرنگاران قم در مقابله با این بیماری به وجود آورد.

رضا صالحی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه و اطلاع‌رسانی در مقابله با کرونا اظهار کرد: در دنیای امروز، جایگاه و نقش رسانه به عنوان زبان حقیقت جوی جامعه و روابط عمومی به مثابه یکی از قوی‌ترین ابزارهای مدیریت افکار و اصلی‌ترین حلقه ارتباط و پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبین، یک نقش کاملاً ویژه و تعیین کننده‌ای دارد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم افزود: اطلاع‌رسانی در افکار عمومی نیازمند یکپارچگی، هم افزائی و تقویت اشتراکات رسانه‌ای است و در جریان مقابله با کرونا ویروس، همدلی و همراهی خوبی شکل گرفت.

وی در مورد اقدامات در حوزه رسانه و روابط عمومی‌ها در مدیریت بحران تصریح کرد: دو شورا در استانداری قم مرتبط با کرونا، فعالیت‌ها و اقداماتی را در حوزه اطلاع رسانی برعهده داشت که شامل شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌هاست.

وی عنوان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری در بخش نامه‌هایی خطاب به دستگاه های اجرایی، آنها را مجاب کردیم در سیستم های اطلاع رسانی اطلاعات و اخبار و راهنمایی‌ها و پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت را منعکس کنند.

صالحی بیان کرد: در این زمینه تولیدات اینفوگرافی و فتو تیتر و کلیپ در حوزه آموزش و قوانین و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به دستگاه های اجرایی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در شورای اطلاع رسانی که به ریاست سلیمان پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم و دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد فعال است، قرارگاه رسانه‌ای ایجاد شد و تعامل خوبی از طرف دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه شکل گرفت.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: خوشبختانه اهتمام و تعامل ویژه ای بین رسانه‌ها ایجاد شد و شیوع کرونا، یک جریان یکپارچه رسانه‌ای فارغ از دیدگاه‌های سیاسی در میان خبرنگاران قم در مقابله با این بیماری به وجود آورد.

وی افزود: از اسفندماه سال گذشته با شناسایی کروناویروس در قم، همه رسانه ها پای کار آمدند و در افکار سنجی و سنجش سلیقه مخاطب و تولید محتوا و اطلاع رسانی و ارائه عملکرد از سوی سازمان‌ها و نهادهای متولی در مسیر خدمت به مردم، نقشی مهم ایفاء کردند.

صالحی تصریح کرد: تعامل دو سویه بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در این ایام، بی‌نظیر بود و در زمینه اطلاع رسانی نیز گام های مهمی برداشته شد.

وی بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا، 36 جلسه مدیریت بحران در استانداری قم شکل گرفت، در ابتدای امر، جلسات غیرعلنی بود اما رسانه‌ها با توجه به دیدگاه استاندار مبنی بر حضور رسانه‌ها و شفاف‌سازی اقدامات، جلسات به شکل علنی برگزار شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم عنوان کرد: رصد مناسب فضای رسانه‌ای به منظور شناخت رسانه های فعال و پای کار و در نظر گرفتن سیاست های تشویقی و حمایتی از جمله تصمیمات مدیریتی استان بود، همچنین در جهت پاسخ به رسانه‌ها و افکار عمومی، نشست‌های خبری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: اعطای وام قرض الحسنه به اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در مقابله با کرونا و بسته‌های حمایتی از جمله تصمیمات در جلسه اخیر مدیریت بحران بود که به زودی عملیاتی می‌شود.

صالحی تصریح کرد: اثربخشی رسانه‌ها در کنترل ویروس و ارتقای سطح آگاهی مردم دارای اهمیت زیادی است و در این حوزه، اقدامات مهمی شکل گرفت، در این باره شکل‌گیری اطلاع‌رسانی هدفمند شکل گرفت و از همان ابتدا هر کس سخنران نشد و استانداری اعلام کرد متولی اصلی در اطلاع‌رسانی کرونا به طور تخصصی، علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: از دستگاههای اجرایی نیز خواسته شد در سایت‌های خود، بخشی ویژه را به آموزش در مورد کروناویروس اختصاص دهند که این امر نیز در حوزه اطلاع‌رسانی دارای اهمیت زیادی است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: جهاد رسانه‌ای خبرنگاران در مقابله با کرونا نیز از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و استانداری نیز از تلاش رسانه‌ها حمایت کردند و جریان دسترسی به اطلاعات به خوبی پیگیری شد.

وی افزود: استانداری قم نیز در حد توان در ایجاد انسجام و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی به ایفای نقش پرداخت و در جذب اعتبارات مناسب در مقابله با کرونا نیز موفقیت‌های خوبی به دست آمد.

صالحی عنوان کرد: اعطای نشان حامی سلامت و لباس خدمت به استاندار قم، بیانگر تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت استان قم در مدیریت بحران کروناست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بین رسانه‌ها و روابط عمومی مشترکات زیادی وجود دارد که تقویت این وجوه اشتراکی سبب گسترش همکاری‌ها و افزایش راندمان کاری در این حوزه می‌شود و بالعکس دامن زدن به حواشی و بزرگنمایی نقاط اختلافی بین روابط عمومی‌ها و رسانه ها علاوه بر دور کردن این دو مجموعه از رسالت های اصلی خود در آگاهی بخشی به مردم و تنویر افکار عمومی، اعتماد عمومی به فعالان دلسوز و پرتلاش این عرصه را نیز خدشه دار می‌کند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم بیان کرد: درج و انعکاس اخبار و اطلاعات کذب و انجام قضاوتهای غیر کارشناسی در رسانه از جمله آفت‌های ارتباطی بین رسانه‌ها و دستگاه‌ها است که موجب ناامیدی در میان جامعه و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود که خوشبختانه رسانه‌های قم به این امر به خوبی واقف بوده‌اند.

وی اظهار داشت: رعایت انصاف و عدالت در گفتار و دوری از بیان اطلاعات نادرست یکی از ویژگیهای مهم رسانه‌های متعهد و منصف است که باید ضمن احترام به این طیف از رسانه ها، زمینه تشویق آن ها را نیز فراهم کرد، در این باره نگاه ویژه و رویکرد حمایتی استاندار قم نسبت به اصحاب رسانه، شرایط بی نظیر و مغتنمی را برای گسترش ارتباطات دوسویه دستگاهها با مردم از طریق روابط عمومی ها و رسانه ها فراهم کرده است.

صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج عنوان کرد: ما متولی پاسخ‌گوئی روابط‌عمومی‌ها هستیم و متولی اصحاب رسانه نیز، فرهنگ و ارشاد است، به نظر می‌رسد اگر از طرف خبرنگاران قمی، یک مجمع منسجم و فراگیر شکل بگیرد تا بتوان به هم‌گرایی بیشتری در حل مسائل پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد